اونس طلا2297.29
مظنه14,911,000
18 گرم3,442,200
ارزش سکه33,594,483
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

این ۶ نشانه خیانت را جدی بگیرید

اگر احساس می کنید همسرتان به تازگی بی دلیل بداخلاق شده یا بهانه گیری می کند، قطعا چیزی در مورد رابطه شما درست نیست.

اگر احساس می کنید همسرتان به تازگی بی دلیل بداخلاق شده یا بهانه گیری می کند، قطعا چیزی در مورد رابطه شما درست نیست. هیچ کس دوست ندارد فکر کند که همسرش به او خیانت می کند، اما این اتفاق اغلب رخ می دهد.

ما در سایت طلا ۶ علامت برایتان آوردیم که نشان می دهد همسرتان به شما خیانت می کند.

۱. او شما را متهم می کند که به او خیانت می کنید

اگر همسرتان شما را به خیانت متهم می کند، احتمالاً خیانت کرده است. زیرا بعضی از افراد وقتی که خیانت می‌کنند، احساس می کنند که همسرشان هم همین کار را انجام می دهد . بنابراین، اگر همسرتان اخیرا بسیار حسود شده است و رفتارتان را زیر نظر گرفته، مراقب باشید. احتمالا او به شما خیانت می کند.

۲. او بیش از حد مرموز است

اگر ماه‌ها یا حتی سال‌ها از رابطه‌تان می‌گذرد اما همسرتان درباره گذشته یا دوستانش با شما صحبت نمی کند و یا اخیرا در مورد کارهایش به شما چیزی نمی گوید، مراقب باشید. نشانه های طلاق عاطفی را جدی بگیرید و سعی کنید در مورد دروغی که می شنوید اطلاعات دقیق جمع آوری کنید و هرچیزی را باور نکنید.

۳. او به راحتی با جنس مخالف صحبت می کند

آیا او با هر زنی که به او نگاه می کند صحبت می کند؟ مردی که ادعا می کند همه زنان را می شناسد قطعا با آنها معاشرت زیادی داشته است. این مردها لزوماً خیانتکارنیستند، اما احتمال خیانت کردن در مردانی که می توانند براحتی با زنان ارتباط برقرار کنند، بیشتر است.

۴. احساس گناه می کند

همه افراد خیانتکار ، به خاطر خیانت احساس گناه می کنند. او برای جبران گناهش و آرام کردن عذاب وجدانش، کارهای خوب و بی مناسبت انجام می دهد. او بی بهانه به شما می گوید که دوستتان دارد، گل و هدیه می خرد. هر بار که یک مرد کار خوبی انجام می دهد، نشانه خیانت او به شما نیست، اما اگر رفتار مشکوکش را بلافاصله با یک رفتار خوب جبران می کند، این یک نشانه است. او نه تنها سعی می کند وجدانش را راحت کند، بلکه سعی می کند حواس شما را هم پرت کند.

۵. او همیشه سر کار است

خیانتکاران از کار برای پوشاندن خیانت خودشان استفاده می کنند. کار تا دیروقت یک بهانه عالی برای دیر آمدن به خانه و خوش گذرانی است. این که همسرتان بی وقفه کار می کند دلیل نمی شود او را متهم به خیانت کنید. برای اثبات خیانت کردن، باید نشانه های دیگر را هم ببینید.

۶. دوستان و خانواده تان حقیقت را می گویند

ممکن است نخواهید بشنوید که خانواده و دوستانتان در مورد شخصی که دوستش دارید چه می گویند، اما معمولاً حق با آنهاست. اگر به نظرتان اندکی درست می گویند، بایستید و گوش کنید. حرف آنها چشم و گوشتان را باز می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد