اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش غم‌انگیز کارگردان برادران لیلا به این فیلم + تصویر

سعید روستایی با انتشار تصویری از فیلم سینمایی برادران لیلا، در اینستاگرام خود نوشت، ما هیچ، ما نگاه.

به گزارش سایت طلا، سعید روستایی با انتشار تصویری از فیلم سینمایی برادران لیلا، در اینستاگرام خود نوشت، ما هیچ، ما نگاه.

سعید روستایی کارگردان فیلم سینمایی برادران لیلا که به تازگی نسخه اصلی فیلمش لو رفته، با انتشار تصویری از از این فیلم در پست اینستاگرامی خود نوشت: ما هیچ، ما نگاه.

به دنبال قاچاق نسخه نمایش خانگی فیلم «برادارن لیلا» سومین ساخته سعید روستایی، کارگردان این فیلم در صفحه اینستاگرامش متنی نوشت که باعث واکنش معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی شد.

سعید روستایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ما در حیرتیم از این حجم از واکنش مثبت و دل‌نشین. از صمیم قلبمان از شما ممنون و سپاس‌گزاریم و قدردان زمانی که می‌گذارید تا فیلم ما را تماشا کنید هستیم. امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود تا نسخه کامل‌تر فیلم را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.»

روح‌الله سهرابی چند ساعت بعد در اینستاگرام خود نوشت:

«ابراز امیدواری کارگردان فیلم برادران لیلا برای انتشار نسخه کامل فیلم حقیقتا تعجب آور بود!.منظور از نسخه ی کامل چیست؟ یعنی سکانسهای دیگری قرار است ضبط شود؟ تا جایی که بنده مطلع هستم تا آخرین فریم تدوین شده از این فیلم را به نمایش گذاشتید الا چیزی که لابد بخاطر سریال شدن فیلم سه ساعته و احتمال واکنش منفی مخاطبانتان از آن چشم پوشی کردید! این فیلم بدون حتی یک ثانیه اصلاح و ممیزی منتشر شده است! تاکید میکنم؛ حتی یک ثانیه …فرار رو به جلو نکنید …

ضمنا؛ تشکر از مخاطبان برای دیدن نسخه ی قاچاق!؟ یعنی قاچاق فیلم اقدامی عامدانه بوده؟

این رشته سر دراز دارد و چنانچه لازم باشد بزودی ابعاد تازه و مهمی از آن منتشر خواهد شد.»

این جدل اینستاگرامی در حالی صورت می گیرد که جواد نوروز بیگی در گفت‌وگویی که پیش از تعطیلات منتشر شد، تاکیده کرد که همه تلاش‌ها برای نمایش عمومی فیلم از سوی سازمان سینمایی بی پاسخ و بی نتیجه مانده است. به عبارت او دیگر او قاچاق فیلم را که گفته می‌شود نسخه بلوری عرضه شده فیلم در فرانسه است را نتیجه پافشاری سازمان سینمایی بر سیاست های ممیزی خود در قبال این فیلم عنوان کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد