اونس طلا2333.91
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,100,000
نیم22,900,000
ربع14,950,000

بازاریان تهران،جنایت اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

سایت طلا: صبح امروز انبوهی از بازاریان تهران با حضور در مسجد حاج سید عزیز الله بازار به هتک حرمت قرآن کریم در آمریکا اعتراض کردند.

به گزارش سایت طلا، صبح امروز چهارشنبه بازاریان و اصناف تهران در مسجد حاج عزیزالله حضور بهم رساندند و اهانت به حریم قرآن کریم را محکوم کردند.

در این مراسم ابوترابی فرد، نائب رئیس مجلس با اشاره به جنایات آمریکا و اسلام ستیزی در این کشور گفت: قرآن در دل و جان ماست و با سوزاندن قرآن، خیز بزرگ برای اسلام خواهی و فرهنگ اسلامی، از میان ملل حق، رخت نخواهد بست.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اصل قرآن حذف شده بود و فقط از قرآن جلد و کاغذ آن باقی مانده بود که برای دشمنان اسلام خطری نداشت ولی در این سه دهه چه اتفاقی در جهان رخ داده است که جهان با گرایش به اصل قرآن به پا خواسته و رو به سوی اسلام آورده است، و منافع دشمنان اسلام و انسان به خطر افتاده است.

نائب رئیس مجلس، اصناف را نماد تفکر اقتصاد و سیاست عنوان کرد و اظهار داشت: تفکر اقتصاد و مکتب از بازار نشات گرفته است و کشور همکنون به تفکر بازاریان و مدیریت اقتصادی آنان در شرایط فعلی برای شکستن حصر اقتصادی و تحریمها نیاز دارد.

در ابتدای این مراسم بیانیه ای در محکومیت اقدام افراطیون امریکایی در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم قرائت شد که با نوای تکبیر حضار مورد تائید قرار گرفت، و در ادامه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین انداز شد.

گفتنی است در این اجتماع اعتراض آمیز، تعدادی از نمایندگان مجلس، برخی از اعضاء هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر و احمد وفادار رئیس اتحادیه طلا و جواهر نیز حضور داشتند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر نیز در گفتگو با خبرنگار سایت طلا در حاشیه این مراسم این اقدام بی شرمانه آمریکا را محکوم کرد و عنوان کرد: این اقدام جاهلانه و هتک حرمت قرآن، نشانه عجز دشمنان اسلام است.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد