اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۱۰ مرگ فوق العاده عجیب و غریب که به آن می خندید

گاهی اوقات مرگ می تواند بسیار غم انگیز باشد اما بعضی از مرگ ها بسیار عجیب و کمی خنده دار است.

گاهی اوقات مرگ می تواند بسیار غم انگیز باشد اما بعضی از مرگ ها بسیار عجیب و کمی خنده دار است. ۱۰ مرگ فوق العاده عجیب در دنیا وجود دارد که شما را متعجب می کند.

۱. ژوائو ماریا د سوزا از برزیل در سال ۲۰۱۳ فقط بخاطر اینکه یک گاو روی او افتاد، کشته شد .

۲. شهردار مایر ، وقتی در حال بررسی مخازن فاضلاب شهر در مریلند بود ناگهان در آن سقوط کرد و غرق شد.

۳. یک وکیل کانادایی بخاطر اینکه نشکن بودن شیشه‌های پنجره‌های یک دفتر در طبقه ۲۴، را اثبات کند خودش را روی آن پرت کرد اما سقوط کرد و مرد. حق با او بود، شیشه پنجره نشکست، اما از قاب پنچره بیرون آمد.

۴. مالک شرکت سازنده Segways سالهای زیادی را صرف ارتقای ایمنی محصولاتش کرده است. اما بخاطر تصادف با صخره جانش را از دست داد.

۵. در سال ۱۹۲۳، فرانک هیز، در حالی که مرده بود، در مسابقه ای در پارک بلمونت در نیویورک برنده شد. او در اواسط مسابقه بدلیل حمله قلبی درگذشت، اما بدنش توانست روی زین اسب بماند و از خط پایان عبور کند و پیروز شود.

۶. مردی که بلندترین ریش در جهان را داشت، بخاطر آتش گرفتن ریش بلندش، جانش را از دست داد.

7. آیا تا به حال احساس کرده اید که دارید از خنده می میرید؟ «کرایسیپوس»یک فیلسوف یونانی به معنای واقعی کلمه از خنده مرد. گفته شده او پس از تماشای الاغی که سعی می‌کرده انجیر بخورد، از خنده مرده است.

۸. بازیگر بریتانیایی گرت جونز، هنگام اجرای یک نمایش تلویزیونی زنده، درحالیکه باید نقش بازی می کرد که دچار حمله قلبی شده واقعا دچار حمله قلبی شد و در گذشت. چه نمایش غم انگیزی!

۹ . باسیل براون، متخصص سلامت، برای اثبات اینکه سبزیجات برای بدن و سلامتی مفید هستند، موفق شد با نوشیدن تقریباً ۴ لیتر آب هویج در طول روز خودش را بکشد.

۱۰. گرگ آستین گینگریچ پس از تظاهر به سقوط در گراند کانیون ( دره ای در ایالت آریزونای آمریکا ) پایش به سنگ گیر کرد و پس از سقوط درگذشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد