اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل اقتصادی جهان و قوانین جدید بانکی

امروز داده های اقتصادی انگلستان، از جمله اطلاعات مربوط به نرخ تورم، سرمایه گذاران را بر آن داشت تا معاملات خود را به تاخیر بیاندازند.

به گزارش سایت طلا به نقل از وال استریت ژورنال، بازارهای سهام اروپا امروز با کاهش همراه بودند.
سرمایه گذاران به دلیل ترس و ابهامات موجود در اقتصاد، امروز در بازار اروپا فعالیت چشمگیری نداشته و ترجیح دادند تا معاملات خود را به تعویق انداخته تا پس از اعلام شاخصها شاهد نوسانات بازار باشند.
Rabobank گفت: مقررات کمیته نظارت بر قوانین بانکی بین الملل (bassel) سخت تر از حد انتظار نخواهد بود و روند مساعد اقتصاد چین حاکی از قدرت این کشور است.
همچنین کمیته نظارت بر اصول بانکی از ین در مقابل دلار و یورو قدردانی کرده و این ارز را مطمئن ترین ارزمعرفی نمود.
سهام در اروپا با کاهش همراه بود به طوریکه، سهام Stoxx 600 با افت 0.3 درصد به 265.47 واحد، سهام فلزات لندن با کاهش 0.2 درصد به 5556.5 واحد و شاخص سهام DAX فرانکفورت با افت 0.3 درصد به 6242.32 واحد رسیدند.

براساس این گزارش، امروز داده های اقتصادی انگلستان، از جمله اطلاعات مربوط به نرخ تورم، سرمایه گذاران را بر آن داشت تا معاملات خود را به تاخیر بیاندازند.
قابل توجه است که اقتصاد اروپا از 11 آگوست تا کنون روند نزولی داشته است و احتمالا این سیر نزولی ادامه خواهد یافت مگر اینکه، دارایی های پر ریسک در بازار این کشور، مورد حمایت سرمایه گذاران قرار گیرد.
پیش بینی میشود میزان خرده فروشی ایالات متحده در ماه آگوست با رشد 0.4 درصد مواجه شود که با توجه به این آمار، میتوان به این نتیجه رسید که اقتصاد آمریکا رو به بهبود خواهد بود.
رشد سهام وال استریت از جمله سهام شرکتهای داوجونز، اس اند پی و نزدک، پس از استقبال سرمایه گذاران نسبت به مقررات بانکی جدید از سوی کمیته نظارت بر قوانین بانکی، با رشد چشمگیری همراه بود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد