اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رازی که هیچ کس درباره عاشق کردن یک مرد به شما نمی گوید

وقتی صحبت از عاشق کردن یک مرد می شود، بسیاری از زنان از راز آن بی خبر هستند.

وقتی صحبت از عاشق کردن یک مرد می شود، بسیاری از زنان از راز آن بی خبر هستند و نمی دانند راز اسرارآمیز عاشق کردن مردان چیست و اینکه چگونه می توانند او را برای همیشه عاشق نگه دارند. جمله "راه برای بدست آوردن قلب یک مرد از شکم اوست" یک اشتباه محض است.

ما در سایت طلا، رازهای به دست آوردن قلب یک مرد را برایتان آوردیم.

۱. به او نشان دهید که چقدر او را می خواهید. او نیاز دارد زمانی که شما در کنارش نیستید دلش برایتان تنگ شود.

۲. به او احترام بگذارید. احترام پایه اساسی عشق است. عشق تنها چیزی نیست که به آن نیاز دارند. بسیاری از مردان با زنی ازدواج می کنند که به او احترام می گذارد. کلمات عاشقانه جای خودش را دارد اما احترام حرف اول را می زند.

۳. او باید از نظر عاطفی احساس امنیت کند. با فرونشاندن خشم، تلخی یا هر کینه‌ای که نسبت به او دارید، به او راه امنی می‌دهید تا آسیب‌پذیر شود. اینکه کنار شما بتواند خود واقعیش باشد به او حس امنیت و آزادی می دهد و به شما اعتماد میکند.

۴. او را به چالش بکشید. هسته اصلی هر مردی چالش است. مردان از طریق چالش رشد می کنند. چالش از بخشی از مردانگی آنها را تشکیل می دهد. چالش مسیری است که مردان برای رسیدن به موفقیت طی می کنند.

۵. احساس زنانگی خودتان را فراموش نکنید. احساساتی بودن، احساس دیوانگی و رفتار غیرقابل پیش بینی یک سری از ویژگی های زنانه است که در واقع برای مردان جذاب است، بنابراین از اینکه عجیب و غریب باشید، نترسید. خود واقعیتان باشید. همانی باشید که قرار است باشید.

۶. هدف او را تشویق و حمایت کنید. مردان سالم باید در زندگی هدف داشته باشند. مردها در زندگی به یک ماموریت نیاز دارند. او را تشویق کنید تا سرگرمی هایش را دنبال کند. اگر هدفی در زندگی دارد از او حمایت کنید. مهم نیست هدفش را دوست دارید یا نه. شما به عنوان یک همسر وظیفه دارید او را تشویق کنید و به او انگیزه بدهید تا مسیرش را دنبال کند.

راه رسیدن به قلب مرد این است که از آنچه دلش می خواهد انجام دهد، حمایت کنید و به او افتخار کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد