اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 موضوع جالب برای شروع مکالمه که نمی دانستید

مکالمه اولین راهی است که می‌توانید تشخیص دهید که آیا فردی برایتان مناسب است یا نه.

مکالمه در برقراری یک ارتباط مؤثر بسیار مهم است و برای ایجاد روابط انسانی مدرن ضروری است. در حالی که ما در مکالماتمان فقط از ایموجی ها استفاده می کنیم، گفتگو در جوامع امروزی بسیار مهم است. مکالمه اولین راهی است که می‌توانید تشخیص دهید که آیا فردی برایتان مناسب است یا نه.

شروع مکالمه برای افراد درونگرا و یا مضطرب اندکی دشوار است اما لازم نیست نگران باشید زیرا ما در سایت طلا، ۳ موضوع برایتان آوردیم که می توانید از آن برای شروع مکالمه استفاده کنید.

۱. سعی کنید یک علاقه یا تجربه مشترک را پیدا کنید و در مورد آن صحبت کنید.

آیا هر دوی شما عاشق بازدید از موزه ها هستید؟ ببینید که به چه چیزی علاقه دارید که بین شما مشترک است و چرا آن را دوست دارید. آیا هر دوی شما اهل سفر هستید؟ از او بپرسید که کدام شهر یا کشور را دوست دارد و چرا. بر اساس مطالعات، ۶۰ درصد از مردم ترجیح می دهند که یک مکالمه به این شکل شروع شود.

۲. از عکس ها یا ظاهرش تعریف کنید.

تعریف کردن همیشه خوب است . چه چیزی بهتر از این که با کسی صحبت کنید که از ظاهر شما خوشش بیاید؟ سعی کنید روی جزئیات کوچک مانند مدل مو، پیراهن یا لبخند او تعریف کنید. ۱۸ درصد از مردم ترجیح می دهند مکالمه به این شکل شروع شود.

۳. یک جوک یا یک داستان خنده دار بگویید.

این یک راه عالی برای شروع و ادامه گفتگو است. از شوخی های نامناسب یا مسخره کردن دیگران خودداری کنید. طبق یک نظرسنجی، ۱۵ درصد از مردم دوست دارند مکالمه به این شکل شروع شود. در مورد سیاست، دین و مذهب صحبت نکنید.

منفی گرایی قاتل مکالمه است. اجازه بدهید طرف مقابل هم حرف بزند، ۲۰ درصد از افراد از این رفتار متنفرند. موضوعات بحث‌برانگیز، پرسش های ساده و صحبت های فلسفی هم برای شروع مکالمات مناسب نیستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد