اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

آپدیت شانگهای اتریوم چیست؟

همانطور که شما در دنیای پیرامون خود پیشرفت تکنولوژی را به‌ خوبی لمس می‌کنید، در ارزهای دیجیتال نیز این پیشرفت‌ها بیشتر ملموس هستند.

همانطور که شما در دنیای پیرامون خود پیشرفت تکنولوژی را به‌ خوبی لمس می‌کنید، در ارزهای دیجیتال نیز این پیشرفت‌ها بیشتر ملموس هستند. رمزارزهای زیادی برای افزایش محبوبیت و بهبود عملکرد شبکه تغییراتی را در بلاک­چین خود انجام داده‌اند. کسب اطلاعات در زمینه آپدیت ارزها می‌تواند به هر کاربری کمک کند که پیش‌بینی مناسبی از آینده داشته باشد. آیا شما در این زمینه تحقیقاتی را در برنامه کاری خود انجام داده‌اید؟ در این مطلب قصد داریم شما را با آپدیت شانگهای اتریوم و برخی ویژگی‌های دیگر این ارز آشنا کنیم.

آپدیت شانگهای Ethereum

گرفتن تصمیمات درست در هر زمینه‌ای وابسته به تلاش و پشتکار است و این مهم به سادگی به دست نمی‌آید. در سال‌های اخیر Ethereum اهداف خود را از طریق مکانیسم POW یا همان اجماع اثبات کار دنبال می‌کرد که رضایت مسئولین را نتوانست جلب کند.

همین مسئله کافی بود تا اتریوم راه پیشرفت را در مکانیسم دیگری دنبال کند. از سپتامبر 2022 این ارز استفاده از مکانیسم POS یا همان اجماع اثبات سهام برای بلاک­چین خود تایید کرد. به این ترتیب کاربران پازل‌های محاسباتی را در اعتبارسنجی حل نخواهند کرد و به جای آن باید استیک 32 عدد ETH را انجام دهند.

ادغام زنجیره PoS Beacon با شبکه اصلی این ارز مشکلاتی نیز به همراه داشت که آپدیت شانگهای این مشکلات را برطرف خواهد کرد. تایید این به‌روزرسانی در پنجم ژانویه 2023 انجام شد و موعد آن را به ماه مارس محول کرده‌اند. در ادامه می‌خواهیم دلایل اهمیت به‌روزرسانی شانگهای Ethereum را باهم مرور کنیم.

مزایای آپدیت شانگهای Ethereum

هر فعل و عملی می‌تواند مزایا و معایب خاص خودش را داشته باشد، اما این آپدیت‌هایی که در بازار کریپتو انجام می‌شوند اغلب برای کاربران منافع زیادی به همراه دارند. اتریوم با این به‌روزرسانی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت چرا که بنا به ادعای مسئولین بسیاری از مشکلات برطرف خواهند شد.

افراد زیادی در جهان منتظر این اتفاق مهم برای این ارز محبوب هستند تا بتوانند تحریک قیمت آن را مشاهده کنند. این مسائل باعث شده تا افراد زیادی علاقه خود را به نگه داشتن ارز ETH تا انجام آپدیت نشان دهند. به چند مورد از مزایای این به‌روزرسانی اشاره می‌کنیم.

امکان لغو و آزادسازی اتریوم‌های استیک شده

اگر در این بازار صاحب تجربه باشید می‌دانید که برای شرکت در اعتبار سنجی لازم بود تا کاربران در یک قرارداد هوشمند تعدادی ارز ETH را بلاک کنند. اگر آپدیت شانگهای با موفقیت انجام شود، تمام سرمایه‌گذاران می‌توانند سرمایه بلاک شده خود را از حالت قفل در بیاورند و به ‌راحتی برداشت کنند. بدون شک این خبر خوشی برای تمام افرادی است که با این ارز مدت‌ها کار کرده‌اند.

کاهش هزینه‌های گس

یکی از مسائل مهم در انجام معاملات هزینه‌های گس است که این به‌روزرسانی تاثیر جذابی بر این مسئله خواهد داشت. از نظر بسیاری از افراد این مورد مهم‌ترین مزیت آپدیت پیش‌ رو است که علاوه بر سرمایه‌گذاران پیشین افراد دیگری را به سوی این ارز علاقه‌مند می‌کند.

با انجام آپدیت هزینه کار با Ethereum کاهش می‌یابد و به این ترتیب تراکنش‌ها سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر قابل انجام خواهند بود. شما در آینده قیمت اتریوم را به چه شکل پیش‌بینی می‌کنید و آیا علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در آن هستید.

ارتقا قراردادهای هوشمند

به احتمال زیاد می‌دانید که بزرگترین شبکه بلاک­چین به Ethereum تعلق دارد و به همین دلیل از بسیاری از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. هیچ تردیدی نداشته باشید که با انجام آپدیت قراردادهای هوشمند ارتقاء پیدا خواهند کرد و محبوبیت این شبکه بیشتر خواهد شد.

پیش بینی قیمت اتریوم

نوسان قیمت ارزها در بازار یک مسئله طبیعی است و معامله‌گرها با این مورد کاملا آشنا هستند. اخبار همیشه نقش مهمی در قیمت رمزارزها داشته‌اند و اگر خبر مثبتی باشد شاهد افزایش قیمت آنها خواهیم بود. در سال‌های گذشته کوین‌های زیادی تنها با یک خبر رشد چند درصدی را تجربه کردند.

حال که Ethereum ماه‌ها پیش قبل از اجرا، شرح فعالیت خود را اعلام کرده آنچه که مشخص است افزایش تدریجی قیمت آن است. نظرات مختلفی در مورد قیمت اتریوم در زمان اجرای آپدیت شانگهای وجود دارد که باید با تحلیل هر کدام از آنها را بررسی کرد.

از طرفی با برداشتن قفل و قابل برداشت‌شدن ارزهای استیک شده سرمایه زیادی به بازار تزریق خواهد شد و به طور کلی می‌توان رشد بازار را شاهد بود. از طرفی دیگر ممکن است بسیاری از افراد سرمایه‌هایی که از آنها چشم بسته‌اند، بلافاصله پس از آزادسازی بفروشند و ارز ETH با عرضه بالایی روبرو باشد.

حال هر چیزی که در این مورد اتفاق بیفتد نمی‌تواند از ارزش‌های آپدیت شانگهای بکاهد. شما به کمک دوستان و افراد حرفه­ای در این زمینه می‌توانید تصمیم درستی در مورد سرمایه‌گذاری در اتریوم داشته باشید. مهم‌ترین توصیه ما این است که هیچگاه هیچ اتفاقی را در این بازار نمی‌توان به ‌طور قطع پیش‌بینی کرد و به همین دلیل بهتر است با احتیاط کامل واد معاملات شوید و از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را داشته باشید.

خرید اتریوم آیا کار درستی است؟

در سال‌های اخیر که بسیاری از کاربران ایرانی تجربه تلخی از صرافی‌های خارجی کسب کردند و استعدادهای زیادی هدر رفته­اند. خوشبختانه این روزها سایت‌های زیادی در داخل کشور این فرصت را برای افراد علاقه‌مند و بااستعداد فراهم آورده‌اند.

با توجه به اطلاعاتی که در این مطلب در اختیار قرار دادیم شاید شما هم موافق باشید که فرصت سرمایه‌گذاری در Ethereum بسیار مناسب است. برای خرید اتریوم شما می‌توانید به سایت والکس مراجعه کنید که ابزارهای معاملاتی عالی برای کاربران آماده کرده و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد