اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل بازارهای جهانی

پیش بینی رشد میزان خرده فروشی در ایالات متحده و شاخص تولیدات ناخالص ایالات متحده نشاندهنده بهبود سلامت اقتصادی این منطقه است.

به گزارش سایت طلا به نقل از وال استریت ژورنال، بازارهای سهام اروپا با کمی تغییر امروز شروع به کار کردند.
اگرچه اطلاعات خوب اقتصادی ایالات متحده و چین باعث افزایش ریسک پذیری سرمایه گذاران و خوش بینی آنان نسبت به بازارها شد ولیکن هنوز معامله گران در انتظاراعلام شاخصها و در پی آن نوسانات جدیدی در بازار طلا هستند.

براساس این گزارش، احتمالا میزان خرده فروشی در ایالات متحده با رشد 0.4 درصد همراه خواهد بود، همچنین تولید ناخالص این منطقه نشاندهنده رشد اعتماد مصرف کننده است که با تجزیه و تحلیل تمام این موارد میتوان تا حدی نسبت به سلامت اقتصادی خوش بین بود.
در روز گذشته، بازار سهام وال استریت با رشد مواجه شد. به طور کلی شاخص داوجونز با رشد 0.8 درصد به 10544.13 واحد، شاخص سهام اس اند پی 500 با افزایش 1.1 درصد به 1121.90 واحد و شاخص نزدک با رشد 1.93 درصد به 2285.71 واحد رسیدند.

این گزارش حاکیست، در سرتاسر بازارهای سهام آسیایی شاهد روند نزولی بودیم، به طوریکه در ژاپن، سهام نیکی با کاهش 0.2 درصد، کامپوزیت کره جنوبی با افت 0.2 درصد، سهام کامپوزیت شانگهای و کاسپی کره جنوبی با افت 0.3 درصد و شاخص سینگ هنگ کنگ با کاهش 0.2 درصد همراه بودند.
در مبادلات خارجی اروپایی، ین برای سرمایه گذاران به عنوان ارز مطمئن و امنی شناخته شده است.
در میان دیگر دارایی ها، طلا در بازار نیویورک با رشد 5 دلار و 50 سنت مواجه بود.
معاملات آتی نفت خام برای تحویل فوری در ماه اکتبر با افت 4 سنت به 77 دلار و 15 سنت در هر بشکه رسید.

شایان ذکر است، یکی از فروشنده های فیزیکی در توکیو گفت: تا کنون ما در بخش صنعت فلزات، خرید قوی را در بازار پالادیوم شاهد نبودیم ولی معاملات فلزات گروه پلاتین روند مثبتی داشته و به نظر من خرید توسط بانکهای سرمایه گذاری صورت میگیرد.
در بازار انرژی، بهای نفت ثابت بود، ولی پیش بینی میشود همراه با مقابله با نشتی لوله های نفتی کانادا، سهام این کالا رشد چشمگیری خواهد داشت./م2
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد