اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد هزار واحدی شاخص بورس در معاملات امروز

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش سایت طلا،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 10میلیارد و 486میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 7هزار و 475میلیارد تومان در بیش از 754هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد هزار و 364واحدی در ارتفاع یک میلیون و 782هزار و 996واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مخابرات ایران و گروه مپنا شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی خارک افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 10میلیارد و 88میلیون ورقه به ارزش 45هزار و 511میلیارد تومان در 495هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد رشد کرد و در ارتفاع 22هزار و 708واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای صنایع گلدیران، تولید نیروی برق دماوند و بانک دی شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و کلر پارس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد