اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

بهتر است وکیل مهاجرت به استرالیا را از ایران بگیریم یا استرالیا؟

مهاجرت به کشور استرالیا در میان مردم ایران بسیار رایج و پرطرف‌دار است. این کشور به دلیل ویژگی‌ها و خصوصیات بسیار خوبی که دارد؛ همواره مقصد جذابی برای ایرانیان به شمار می‌آید.

مهاجرت به کشور استرالیا در میان مردم ایران بسیار رایج و پرطرف‌دار است. این کشور به دلیل ویژگی‌ها و خصوصیات بسیار خوبی که دارد؛ همواره مقصد جذابی برای ایرانیان به شمار می‌آید.

دولت استرالیا روش‌های متعددی را در مقابل مهاجران قرار داده است تا با اتخاذ یکی از آنها، فرایند مهاجرت را آغاز کنند. البته این افراد باید بدانند که انتخاب هرکدام از روش‌های مهاجرتی، مشکلات و چالش‌های خاص خود را دارد.

برای اینکه متقاضیان بتوانند بدون هیچ دردسر خاصی به استرالیا مهاجرت کنند؛ باید استخدام وکیل مهاجرتی را در دستور کار خود قرار بدهند. معمولاً وکلای مهاجرتی به دلیل دانش و مهارت بالایی که در زمینه مهاجرت دارند؛ خیلی سریع پروسه مهاجرت را پیش می‌برند.

در این مطلب به طور کامل وکیل مهاجرت به استرالیا را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که بهترین وکیل را از ایران استخدام کنید یا از استرالیا.

آیا استخدام وکیل مهاجرت به استرالیا الزامی است؟

شاید بسیاری از افراد با این سؤال مواجه شوند که آیا حتماً باید برای مهاجرت به استرالیا وکیل استخدام کنیم؟ در جواب این افراد باید گفت که خیر، داشتن وکیل یک شرط الزامی نیست؛ اما سخت‌گیری‌های دولت استرالیا و پیچیده بودن مراحل اخذ ویزا، قطعاً دیر یا زود متقاضیان مهاجرت را به استخدام وکیل مهاجرت استرالیا وادار می‌کند.

استرالیا قوانین و شرایطی را برای مهاجران وضع کرده است که اگر آنها را نقض کنند؛ حتماً از استرالیا دیپورت خواهند شد. در کنار این قوانین سخت‌گیرانه، مراحل پیچیده و طولانی اخذ ویزا هم قطعاً افراد را به دردسر خواهد انداخت. پس باید در چنین شرایطی یک فرد آگاه و باتجربه در کنار آنها باشد تا انجام کارها را بر عهده بگیرد.

چگونه وکیل رسمی و حرفه‌ای استرالیا را تشخیص دهیم؟

افزایش تقاضا برای مهاجرت به استرالیا باعث شده که تعداد وکلای این حوزه بیشتر از پیش شود. همین امر باعث شده که متقاضیان به دنبال بهترین و حرفه‌ای‌ترین وکیل باشند.

وکیل مهاجرت به استرالیا باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا افراد بتوانند به آن اعتماد کنند. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشخصه‌های وکیل معتبر استرالیا، داشتن تأییدیه مارا (MARA) است.

دولت استرالیا یک سازمان خاص به اسم مارا که مخفف “Migration Agents Registration Authority” است را تأسیس کرده تا تخصص و رسمیت وکلای مهاجرت به استرالیا را مورد بررسی قرار دهد.

وکلایی که در حوزه مهاجرت به استرالیا فعالیت می‌کنند؛ حتماً باید از سازمان مارا تأییدیه خود را بگیرند تا در هنگام مراجعه متقاضیان، اعتماد آنها را به دست آورند.

وکیل مهاجرت به استرالیا را از ایران بگیریم یا استرالیا؟

یکی از دغدغه‌های بزرگی که متقاضیان مهاجرت با آن روبرو می‌شوند؛ محل استخدام وکیل است. بسیاری از افراد وکلای خارجی را معتبرتر می‌دانند؛ اما اگر تحقیقات خود را گسترده‌تر کنند؛ به این نتیجه خواهند رسید که وکلای حرفه‌ای و باتجربه زیادی در ایران هم فعالیت می‌کنند.

اگر شما هم از آن دسته مهاجرانی هستید که این دغدغه را دارید؛ بهتر است بدانید که برای مهاجرت به استرالیا، هیچ الزامی به داشتن وکیل نیست و تصمیم به گرفتنِ وکیل مهاجرتی با خودتان است. با داشتنِ وکیل مهاجرت، شانس اخذِ ویزا را برای خود بالا می‌برید و ریزه‌کاری‌های پروسه را باتوجه‌به قوانینِ سخت استرالیا می‌فهمید.

انتخابِ وکیل مهاجرت به استرالیا در ایران یا خودِ استرالیا هم با خودتان است؛ هرچند با‌توجه‌به دسترسی بهتر و قابلیت پیگیری ساده‌تر، پیشنهادِ ما وکلای حاضر در ایران است. البته وکلای مدنظر شما باید وکیل مارا باشند و دانش و تخصص لازم را هم بدانند.

مهم‌ترین وظایف وکیل مهاجرت به استرالیا

یکی از دلایل بسیار مهمی که افراد را بر سر دوراهی استخدام وکیل از ایران یا استرالیا قرار داده است؛ وظایف و خدمات ارائه شده از سوی وکیل مهاجرتی است. از جمله مهم‌ترین وظایف وکیل مهاجرتی استرالیا عبارتند از:

ارائه مشاوره حرفه‌ای و تخصصی و انتخاب بهترین روش مهاجرت به استرالیا بر اساس شرایط و وضعیت متقاضی
رفع نواقص پرونده و جلوگیری از ریجکت‌شدن آن
ارسال پرونده به سفارت با کمترین ریسک
ارائه نکاتی مهم برای افزایش شانس اخذ ویزا
کمک به متقاضی برای تقویت رزومه، معادل‌سازی و ترجمه مدارک، گرفتن مدرک زبان خارجه و...
کمک به متقاضی برای رفع مشکلات و سردرگمی‌های بعد از رسیدن به استرالیا
گرفتن اقامت دائم، پاسپورت و شهروندی استرالیا
رزرو بلیت هواپیما و هتل

هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا

افرادی که به دنبال استخدام وکیل مهاجرت به استرالیا هستند؛ معمولاً درباره هزینه‌های آن خواهند پرسید. این افراد باید بدانند که هزینه وکیل مهاجرتی، بر اساس شرایط مختلفی تعیین می‌شود و اصلاً نمی‌توان مبلغ ثابتی را برای آن در نظر گرفت.

معمولاً عواملی مانند روش مهاجرت، تعداد اعضای خانواده، خدمات ارائه شده و قوانین استرالیا تأثیر مستقیمی روی هزینه‌ها می‌گذارند. همچنین لازم به ذکر است که اگر متقاضی بخواهد وکیل خود را از استرالیا استخدام کند؛ قطعاً به‌خاطر اختلاف دستمزدها در ایران و استرالیا، باید هزینه بیشتری بپردازد.

حرفه‌ای‌ترین وکیل مهاجرت به استرالیا را از کدام مؤسسه استخدام کنیم؟

همان‌طور که گفتیم؛ تعداد وکلای مهاجرت به استرالیا روزبه‌روز بیشتر می‌شود. به همین دلیل افراد همواره با این سؤال روبرو هستند که وکیل مهاجرتی را از کدام مؤسسه استخدام کنیم؟

مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا یکی از بهترین و باسابقه‌ترین مؤسسه‌هایی است که در امر مهاجرت به متقاضیان خدمات‌رسانی انجام می‌دهد. این مؤسسه حرفه‌ای‌ترین وکلا را دور هم جمع کرده تا با توجه ‌به دانش خود در زمینه مهاجرت، پرونده‌های مهاجرتی را به سرانجام برسانند.

لازم به ذکر است که خدمات وکلای پارسی کانادا فقط منتهی به داخل ایران و اخذ ویزا نمی‌شود. این افراد حتی بعد از رسیدن به استرالیا، در کنار افراد خواهند بود تا مشکلات آنها را حل کنند. پس اگر قصد استخدام وکیل مهاجرت به استرالیا در داخل ایران را دارید؛ به مؤسسه پارسی کانادا مراجعه کنید.

سخن نهایی

استخدام وکیل مهاجرتی، یکی از بهترین اقداماتی است که متقاضیان برای اخذ سریع‌تر و مطمئن‌تر ویزا باید انجام دهند. در این مطلب، استخدام وکیل مهاجرت به استرالیا را مورد بررسی قرار دادیم و به شما گفتیم که استخدام وکیل موردنظر خود را در کدام یک از کشورهای ایران یا استرالیا انجام دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد