اونس طلا2394.45
مظنه16,046,000
18 گرم3,704,200
ارزش سکه36,151,638
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,400,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

مدارس این استان ها در نوبت بعد از ظهر تعطیل شد

با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و در راستای توجه به سلامت دانش آموزان، مدارس شیفت عصر امروز سه شنبه این استان ها تعطیل است .

با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و در راستای توجه به سلامت دانش آموزان، مدارس شیفت عصر امروز سه شنبه این استان ها تعطیل است .

به گزارش سایت طلا،با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و در راستای توجه به سلامت دانش‌آموزان، مدارس شیفت عصر استان‌های قزوین، کردستان، قم و مرکزی، امروز تعطیل است و آموزش‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس عصر تهران ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: همه مدارس نوبت عصر شهرستان‌های استان تهران ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد

به منظور پیشگیری از آسیب‌های ناشی از حوادث شب چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس شهرستان‌های استان تهران در نوبت عصر امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در نوبت عصر ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

مدارس شیفت عصر امروز خراسان رضوی ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال مدارس شیفت عصر خراسان رضوی امروز دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

حسین محمدزاده اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال طی جلساتی که برگزار شده و به استناد مصوبه شورای آموزش ‌و پرورش استان برابر سنوات گذشته، عصر امروز ۲۳ اسفندماه مدارس در نوبت عصر در کل استان دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

وی ادامه داد: در این راستا کلیه اطلاع رسانی‌ها توسط مدیران مدارس به اولیا و متصدیان سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان انجام شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: از اولیا و متصدیان سرویس‌ها خواهشمندیم راس ساعت مقرر در محل مدارس حضور داشته باشند تا دانش آموزان به موقع به منازل برگردند و شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد