اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این نشانه ها را دارید، هرگز به جدایی فکر نکنید

هنگامی که تصمیم می گیرید به یک رابطه پایان دهید، ممکن است دلایل محکمی داشته باشید. اما دلایلتان چیست؟

وقتی بدانید که چگونه به جای دیدن نکات منفی رابطه تان، روی نکات مثبت تمرکز کنید، می‌توانید یک رابطه سالم داشته باشید. البته این فقط در صورتی درست است که نکات مثبت بیشتر از نکات منفی باشد، برای همین باید یک لیست تهیه کنید. هنگامی که تصمیم می گیرید به یک رابطه طولانی مدت پایان دهید، ممکن است دلایل محکمی داشته باشید.

سایت طلا، دقیقاً می خواهد به شما در همین زمینه کمک کند. ما چند نشانه برایتان آوردیم که نشان می دهد نباید از هم جدا شوید.

۱. شما هنوز او را دوست دارید

شما می دانید که اگر یک مدت از هم جدا شوید و اگر شریک زندگی تان برگردد، بازهم او را دوست دارید و پیش او برمی گردید. شما هنوز به دنبال دلایلی می گردید که از او جدا نشوید، نشان دهنده این است که می توانید این رابطه را نجات بدهید.

۲. رفتارش نشان می دهد که پشیمان است

فقط کلمات نشان دهنده عشق واقعی نیستند، بلکه رفتار نیز مهم است. شما می دانید که او احساس گناه می کنند و حاضر نیست شما را از دست بدهند، اگر واقعاً سعی می کند با شما ارتباط برقرار کند و در مورد اشتباهی که انجام داده پشیمان است، حرف او را بشنوید.

۳. ذهن آرام به شما واقعیت را نشان می دهد

عشق باعث می شود دو نفر عیب یکدیگر را نادیده بگیرند. با گذشت زمان، اما آنها متوجه شدند که اختلاف عقایدشان ، گفتگو را برایشان سخت می کند. ذهنتان را آرام کنید و فکر کنید مشاجره های کوچک، تفاوت و اختلاف عقاید جزئی دلایل کافی برای جدایی نیستند.

۴. خواسته هایش هنوز برایتان مهم است

شاید تمام چیزی که همسرتان از شما می خواهد وقت و توجه شما باشد، اما به جای آن هدایای مادی به او می دهید. اگر خواسته هایش برایتان مهم است یعنی نباید جدا شوید. شاید زبان عشقتان با هم متفاوت است، بهتر است با زبان عشق او با او ارتباط برقرار کنید.

۵. وقتی بیش از حد نگرانی و مشکل دارید، نباید به جدایی فکر کنید

هرازگاهی شک کردن به رابطه طبیعی است. نگرانی ها و مشغله هایتان را بنویسید. ببینید چه چیزی قابل رفع است و چه چیزی قابل حل نیست. وقتی نگران بدهی ها و مشکلات مالی هستید به جدایی فکر نکنید.

۶. احساستان نسبت به او تغییر می کند

حتی بهترین زوج ها هم سردرگم می شوند. پایان دادن به یک رابطه بر اساس خشم لحظه ای، چیزی جز پشیمانی را به همراه نخواهد داشت. در صورتی که احساسات شما با نحوه رفتار همسرتان تغییر می کند و یک روز خوشحال و یک روز ناراحت می شوید، برای جدایی عجله نکنید.

۷. او به زندگیتان اهمیت می دهد و در کنارش احساس ارزشمند بودن می کنید.

به ارزشی که او به زندگی شما اضافه می کنند فکر کنید. با وجود دعواهای گاه و بیگاه، آیا در کنارش شاد هستید و به شما احترام می گذارد؟

۸. او دوست دارد شما به اهدافتان برسید

اگر همسرتان زمانی که فکر می‌کنید دیگر شما را دوست ندارد، وقتی به مشکل می‌خورید، تبدیل به فرد مورد علاقه‌تان می‌شود و با وجود تمام اختلافات و سوءتفاهم هایتان تلاش می کند به اهدافتان برسید و مشکلتان را حل کند، او را رها نکنید.

۹. به یکدیگر احترام می گذارید

نقش احترام را در یک رابطه نادیده نگیرید. می دانید چه زمانی واقعا نباید از او جدا شوید؟ زمانی که هنوز به یکدیگر احترام می گذارید. احترام می تواند تمام مشکلات را حل کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد