اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این رابطه ، محکوم به شکست است

برخی از روابط هستند که هرگز کارساز نیستند و احتمال شکست و جدایی در آنها بیشتر است.

یک رابطه سالم و شاد مستلزم تلاش دو نفر است اما هیچوقت نمی توان تضمین کرد دو نفر تا آخر عمر با هم می مانند زیرا زندگی پر از چالش است. با این وجود برخی از روابط هستند که هرگز کارساز نیستند و احتمال شکست و جدایی در آنها بیشتر است. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود این روابط خاص شکست بخورد.

فاصله سنی

بزرگترین شاخص رابطه ای است که محکوم به شکست است، فاصله سنی است.

طبق مطالعات ۱۳ ساله، زوج‌هایی که فاصله سنی زیادی دارند، کمتر از ازدواج خود راضی هستند. تحقیقات روی هزاران خانواده استرالیایی نشان می‌دهد که زوج‌هایی که از نظر سنی به یکدیگر نزدیک‌تر هستند، تمایل بیشتری دارند که به خواسته‌های همسرشان توجه کنند. زوج های با فاصله سنی نزدیک بهتر می توانند مشکلات را حل کنند.

از بین افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، مردانی که همسران جوان‌تری داشتند، شادترین افراد بودند و مردانی که با زنان مسن‌تر ازدواج کرده بودند، کمترین رضایت را از زندگی داشتند.

اگر فاصله سنی بیش از حد باشد، قطعا هر دوی شما چیزهای متفاوتی در زندگی می خواهید و سطوح بلوغ میانتان به طور چشمگیری متفاوت است .

محققان دریافتند زنانی که با مردان مسن تر ازدواج کرده اند، از زندگی ناراضی تر هستند، در حالی که آنهایی که با مردان جوان ازدواج کرده اند، رضایت بیشتری دارند. به نظر می رسد هر دو جنس، شریک جوان تر را ترجیح می دهند. اما کسانی که از نظر سنی به یکدیگر نزدیک تر هستند، شادترین زوج ها بودند.

این تحقیقات نشان می دهد که هر چه سن شما نزدیکتر باشد، بهتر است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد