اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افرادی که چرت می زنند، افراد شادتری هستند

زمانی که ما می خوابیم، زمانی است که بدن تمام تلاشش را برای رفع خستگی انجام می دهد.

دوستداران چرت روزانه، از این خبر خوشحال می شوند. تحقیقات نشان می دهد که چرت های سریع و مکرر در طول روز ، شما را تنبل تر نمی کند، در عوض ، شما را خوشحال تر می کند.

زمانی که ما می خوابیم، زمانی است که بدن سخت ترین کار را برای رفع خستگی انجام می دهد. استراحت خوب به کاهش بیماری های قلبی و افزایش بهره وری روزانه کمک می کند. معمولاً اکثر افراد از چرت روزانه اجتناب می کنند ، اما علم ثابت می کند که چرت روزانه مزایای خاص خودش را دارد.

بیشتر افراد به جای اینکه چرت بزنند ، برای هوشیاری به قهوه و چایی روی می آورند. طبق بررسی های علمی ، افرادی که چرت می زنند شادتر و سرحال تر هستند.

به گفته پروفسور ریچارد ویسمن ، از دانشگاه هرتفوردشایر : تحقیقات نشان داده که چرت زدن کمتر از ۳۰ دقیقه باعث می شود که شما متمرکز تر و خلاق تر شوید. اما چرت زدن طولانی تر سلامتی شما را به خطر می اندازد.

همه احساس کرده اند که وقتی بیشتر از یک ساعت یا دو ساعت از خواب بیدار می شوید احساس بیماری ، گرسنگی و خستگی بیشتر می کنند.

بنابراین ، اگر به دنبال راهی برای تقویت روحیه خود هستید و می خواهید بهره وری خود را بهبود ببخشید ، یک چرت ۳۰ دقیقه ای بزنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد