اونس طلا2301.39
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بزرگ‌ترین رزمایش سئول-واشنگتن آغاز شد

علی‌رغم هشدارهای پی در پی کره شمالی، امروز (دوشنبه) سئول و واشنگتن بزرگ‌ترین رزمایش مشترک خود در پنج سال اخیر را آغاز کردند.

به گزارش سایت طلا ، کره جنوبی و ایالات متحده امروز (دوشنبه) در حالی بزرگ‌ترین رزمایش‌های نظامی مشترک خود در پنج سال اخیر را آغاز کرند که «پیونگ یانگ» هشدار داده است که چنین رزمایش‌هایی به عنوان «اعلام جنگ» تلقی می‌شود.

وبگاه «چنل نیوز ایژیا» در این خصوص گزارش کرد، واشنگتن و سئول می‌گویند که رزمایش آمریکا و کره جنوبی تحت عنوان «سپر آزادی» قرار است از روز دوشنبه به مدت حداقل 10 روز ادامه داشته باشد و مدعی شده‌اند که به دلیل اقدامات تهاجمی کره شمالی،‌ این رزمایش بر «محیط امنیتی در حال تغییر» متمرکز است.

طبق این گزارش، ارتش سئول در ماه جاری میلادی در اقدامی بی‌سابقه فاش کرد که پیش از رزمایش سپر آزادی، ارتش کره جنوبی و نیروهای ویژه واشنگتن، رزمایش‌های نظامی «چاقوی ساج» را که شامل شبیه سازی حملات دقیق به تأسیسات کلیدی در کره شمالی است برگزار کردند.

رزمایش‌های مشترک کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا خشم کره شمالی را برانگیخته است و تأکید کرده است که تسلیحات اتمی و برنامه‌های موشکی آن برای دفاع از خود است.

رزمایش مشترک سئول و واشنگتن در شرایطی آغاز شده است که رسانه‌های شرق آسیا بامداد دوشنبه از شلیک آزمایشی یک پرتابه توسط ارتش کره شمالی خبر دادند.‌

از طرف دیگر، شماری از شهروندان کره جنوبی روز یکشنبه نزدیک دفتر ریاست جمهوری این کشور در شهر «سئول» پایتخت کره جنوبی تظاهرات ضد آمریکایی برپا کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد