اونس طلا2337.71
مظنه14,971,000
18 گرم3,456,000
ارزش سکه33,729,663
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

هشدار هکرها برای حملات هسته ای

ایستگاه‌های رسانه‌ای در کشور روسیه هشدارهای جعلی را در کمتر از دو هفته منتشر کرد.

مردمی که در شرق روسیه زندگی می‌کنند بار دیگر هدف هکرهای تلویزیونی و رادیویی قرار گرفته‌اند که ظاهراً نشان می‌دهد در معرض حمله هسته‌ای قرار گرفته‌اند. این سومین باری است که ایستگاه‌های رسانه‌ای در کشور هشدارهای جعلی را در کمتر از دو هفته منتشر می‌کنند.

در ۲۲ فوریه، یک آژیر جعلی دفاع غیرنظامی اتفاق افتاد، در حالی که آژیر دیگر در ۲۸ فوریه مربوط به "تهدید موشکی" بود.

با این حال، پیام امروز شامل یک جزئیات جدید و مهیج بود . کسانی که تلویزیون تماشا می‌کردند، نقشه روسیه را دیدند که به تدریج از غرب به شرق قرمز می‌شد، صدایی هم که پخش می شد، می‌گفت: «حملات هسته ای رخ داده است. فوراً به یک پناهگاه بروید از انواع ماسک ها استفاده کنید. در صورت عدم وجود ماسک گاز، از باندهای گاز پنبه ای استفاده کنید.»

صفحه‌ نمایش تلویزیون ها نیز همچنین با یک علامت هشدار تشعشعات سیاه و زرد و پیامی با مضمون: «همه فوراً پناه بگیرید» چشمک زد.

بر اساس گزارش ها، این تصاویر باعث قطع برنامه های تلویزیونی و رادیویی در مسکو و منطقه دیگر، از جمله چهارمین شهر بزرگ کشور یکاترینبورگ شد. وزارت اورژانس روسیه اعلام کرد: پس از هک شدن سرورهای ایستگاه های رادیویی و کانال های تلویزیونی، هشدار حمله هوایی نادرست در مسکو پخش شد.

یک روز قبل از اولین پخش این هشدارها، هکرها به سرویس‌های استریم که آدرس کشور ولادیمیر پوتین را نشان می‌دادند حمله کردند و آن را آفلاین کردند.

مسئولیت این اتفاق را ارتش فناوری اطلاعات اوکراین، سازمانی که بلافاصله پس از تهاجم تشکیل شد، بر عهده گرفت. با این حال، هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه چه کسی پشت هک تلویزیون و رادیو است، ارائه نشده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد