اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک زن خوب، این کارها را با شوهرش انجام نمی دهد

هر زنی دوست دارد که همسرش دیوانه‌وار عاشق او باشد و از زندگی راضی باشد. اما چگونه؟

هر زنی دوست دارد که همسرش دیوانه‌وار عاشق او باشد و از زندگی راضی باشد. اما چگونه؟ کارهای زیادی وجود دارد که یک زن فداکار با مردی که دوستش دارد انجام نمی‌دهد. متأسفانه، بسیاری از زنان نمی دانند که چه کارهایی نباید انجام دهند، به خصوص زنانی که مدت زیادی است ازدواج کردند ، زنانی که شاغل هستند و زنانی که بچه دارند.

ما در سایت طلا، ۵ کاری که یک زن فداکار هرگز با مردش انجام نمی دهد را برایتان آوردیم.

۱.او را تحقیر کنید.

همه مردان از رفتار تحقیرآمیز همسرانشان متنفرند. این یک موضوع ثابت شده است. متأسفانه بعضی از زنان، به جای اینکه در مورد مشکلاتشان با همسرشان خیلی متمدنانه صحبت کنند، با تحقیر، کنایه و طعنه حرفشان را می زنند. بهتر است قبل از اینکه شوهرتان محبتش را متوقف کند، شما رفتار اشتباهتان را متوقف کنید.

۲. او را در ملاءعام تحقیر کنید.

این یک مورد بزرگتر است. اینکه در خانه، شریک زندگیتان را تحقیر کنید با اینکه او را در ملاءعام، مسخره یا تحقیر کنید خصوصا زمانی که پیش دوستان و خانواده اش هستید واقعاً کار وحشتناکی است. همه ما به اینکه مردم در مورد ما چه فکری می کنند اهمیت می دهیم، اما مردان در مورد جلب احترام اطرافیانشان بسیار حساس هستند.

شاید به نظر شما یک شوخی خنده دار باشد اما از نظر او، این شوخی کاملا احمقانه است.

۳. او را اولویت آخر قرار دهید.

شما باید مردی را که قرار است با او تا آخر عمر زندگی کنید در اولویت قرار دهید. بچه ها و خانواده های شما همیشه پیش شما نیستند. این جایگاه باید متعلق به هر دوی شما باشد. همسرانی که در اولویت زندگی هم نیستند رابطه سالم و رضایت بخشی ندارند.

قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید مطمئن شوید که شوهرتان در اولویت است.

۴. چیزها را از او پنهان کنید.

تصور کنید، یک روز متوجه می‌شوید که شوهرتان چیزی را از شما پنهان کرده است، چه احساسی پیدا می کنید اگر متوجه شوید؟ بطور مثال در شرایط مالی بدی هستید اما متوجه می شوید که همسرتان پول هنگفتی را به دوستش قرض داده است!!

مهم نیست آن مسئله چقدر کوچک یا بزرگ است. شما به عنوان یک زن وفادار هرگز نباید چیزی را از همسرتان پنهان کنید.

۵. او را از انجام کارهایی که دوست دارد بازدارید.

اگر فکر می کنید کاری که او دوست دارد انجام بدهد به شما و رابطه تان آسیب می زند، می توانید در مورد آن با او صحبت کنید اما نباید جلوی او را بگیرید. اجازه بدهید خودش انتخاب کند که آن کار را انجام دهد یا نه. اگر هم که تفریح او به شما و رابطه تان آسیب نمی زند، بدون غرغر کردن بگذارید خوشحال باشد و آن را انجام دهد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد