اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزئیات انفجار ساختمان در تبریز / آسیب ۱۰۰ واحد مسکونی+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با تایید فوت پنج شهروند تبریزی در انفجار واحد مسکونی در منظریه تبریز، گفت: علت انفجار در دست بررسی است و جزییات به زودی اعلام می شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: حادثه انفجار در تبریز باعث تخریب سه منزل مسکونی و جان باختن پنج نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد.

محمد هنربر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این انفجار که در سه بامداد امروز اتفاق افتاد ۲ مصدوم داشت و به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب زده همچنین شیشه های خانه های اطراف شکسته شده و در پارکینگ ها هم آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه سه واحد مسکونی ۱۰۰ درصد تخریب شده است، ادامه داد: به احتمال ۲ نفر دیگر از ساکنان منطقه در زیرآوار مدفون شده اند که با تلاش نیروهای امدادی جست و جو برای یافتن آنها ادامه دارد.

به گزارش سایت طلا،اکبر دشتی نیز افزود: علت این حادثه در دست بررسی است، در این حادثه سه باب منزل مسکونی کاملاً تخریب شده‌است و به خودروهای اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.

وی افزود: این حادثه تاکنون پنج نفر فوتی داشته و سه نفر هم به صورت جزئی مصدوم شدند. یک نفر زیر آمار محبوس شده بود که توسط امدادگران نجات پیدا کرد و به بیمارستان منتقل شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد