اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تداوم ریزش نرخ ارز 21 اسفند 1401

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز یک‌شنبه ۲۱ اسفندماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۰ هزار و ۵۹۰ تومان و نرخ حواله دلار ۳۶هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار امروز (یک‌شنبه 21 اسفندماه) 40 هزار و 590 تومان و قیمت حواله دلار 36 هزار و 900 تومان کشف شد.

از 8 اسفندماه علاوه بر قیمت‌های اسکناس و حواله دلار، قیمت اسکناس و حواله یورو و درهم نیز در سایت بازار متشکل درج می‌شود؛ بر همین اساس نیز نرخ اسکناس یورو 43 هزار و 257 تومان، و نرخ حواله یورو 39 هزار و 325 تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ اسکناس درهم 11 هزار و 52 تومان و نرخ حواله درهم نیز 10 هزار و 47 تومان اعلام شده است.

قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۱ اسفند برای خریداران ارز توافقی تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه، ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ثبت رسید. به‌این ترتیب درمقایسه با ظهر دیروز قیمت دلار توافقی دو هزار و ۷۰۰ تومان ریزش داشته است. البته قیمت دلار امروز برای متقاضیان ارز خدماتی ۴۰ هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه می‌شود که این عدد نسبت به دیروز هزار و ۵۰۰ تومان کمتر است.

بیشتر بخوانید

قیمت دلار و یورو 20 اسفند 1401

نرخ رسمی 46 ارزثابت ماند

بانک مرکزی امروز، یکشنبه (21 اسفند)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه آن ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۵۰ هزار و ۵۷۷ ریال و یورو را ۴۴ هزار و ۷۶۰ ریال اعلام کرد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد