اونس طلا2299.45
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با این راه ها عشق را به زندگیتان برگردانید

عشق در همه روابط به مرور زمان بخاطر چالش ها و مشکلات بین زوجین کمتر می شود و این یک روند طبیعی است .

عشق در همه روابط به مرور زمان بخاطر چالش ها و مشکلات بین زوجین کمتر می شود و این یک روند طبیعی است . اما راه هایی وجود دارد که می توان عشق را به رابطه برگرداند. افرادی که به همسر و زندگیشان اهمیت می دهند قطعا تلاش می کنند تا عشقشان را نگه دارند . اما نباید فراموش کرد که این تلاش و مراقبت باید دوطرفه باشد.

۱. رابطه را دوباره شروع کنید تا عشق دوباره آغاز شود.

قرارملاقات های عاشقانه را فراموش نکنید. خیلی از زوجین بعد از اینکه صاحب فرزند می شوند، به یکدیگر بی توجه می شوند. برای رفع خستگی و زنده کردن عشق در رابطه به کارهای عاشقانه نیاز دارید. روزهایی را برای خودتان مشخص کنید که فرزندتان حضور نداشته باشند و با یک شام عاشقانه یا هدیه همسرتان را خوشحال کنید و بابت زحماتش از او تشکر کنید.

۲. با استفاده از زبان عشق با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

هیچ چیز به اندازه زمانی که احساس می کنیم همسرمان ما را درک می کند و به ما توجه می کند، لذت بخش نیست. زبان عشق همسرتان را بشناسید و با زبان عشق او با او ارتباط برقرار کنید.

۳. سرگرمی را به زندگیتان اضافه کنید.

سرگرمی های مختلفی در زندگی وجود دارد که زوجین می توانند برای شادی بیشتر از آن استفاده کنند. پیاده روی، دوچرخه سواری، بازی های فکری و هر سرگرمی که حالتان را خوب میکند را ۲ نفره انجام دهید. در دراز مدت، این ارتباط شخصی ممکن است شما را بسیار نزدیکتر کند.

۴. واقعاً به صحبت همسرتان گوش دهید.

وقتی به صحبت های همسرتان گوش نمی کنید، نمی توانید او را درک کنید و قطعا احساس درک نشدن به رابطه تان آسیب می زند. زندگی سخت است و زمانی سخت تر می شود که شریک زندگیتان به حرف هایتان توجهی نمی کند و این بی توجهی به خشم تبدیل می شود.

با او صحبت کنید و تمام توجه تان را به او بدهید، او را قضاوت یا سرزنش نکنید، سعی نکنید راهنماییش کنید، فقط گوش بدهید و اجازه بدهید حرفش را بزند.

ازدواج یک تعهد زیبا است. تلاش هر دو طرف یک رابطه موفق را تضمین می کند. با یکدیگر همدل باشید و روی بهبود رابطه تان کار کنید. اگر احساس می کنید که هیچ تلاشی نمی تواند زندگی شما را نجات دهد از یک مشاور ازدواج کمک بگیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد