اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصاویری خیره کننده از گرانترین قوری جهان پر شده از الماس و یاقوت + تصاویر

این قوری که «خودخواه» نام دارد یک جواهر درخشان است که دارای 1658 الماس و 386 یاقوت است!

به گزارش سایت طلا، این قوری که «خودخواه» نام دارد یک جواهر درخشان است که توسط بنیاد انستیا در انگلستان سفارش داده شده و دارای 1658 الماس و 386 یاقوت است!

با ارزش ترین قوری در جهان - که به طور رسمی توسط کتاب رکوردهای گینس تأیید شده است، در رستوران Mosiman در لندن رونمایی شد .

این قوری که توسط آقای Sethia طراحی و سفارش داده شده است توسط جواهرساز میلانی Scavia ساخته شده است. به طور کامل از الماس رنگی 1658 D و E و 386 یاقوت، با یاقوت تایلندی 6.67 قیراط مرکزی سنگفرش شده است. یک مهره یاقوت بالای درپوش قرار گرفته است. آقای چیترا اثر خیره کننده کلی را به عنوان درخشش "مثل خورشید جنوب شرقی آسیا" توصیف می کند.

آقای ستیا توضیح می دهد: "من قوری Egoist را برای افزایش آگاهی جهانی در مورد اهمیت تاریخی و فرهنگی چای طراحی کردم، یک طراوت جادویی که بیش از هزاران سال دوام آورده و بخشی از بافت تمدن ها از سلسله تانگ تا دوران مدرن است."

در مورد نام آن، آقای ستیا توضیح داد: این قوری فقط برای یک نفر است، به همین دلیل است که به آن خودخواه گفته می شود.

آقای ستیا با تحسین ظرف درخشنده، افزود: «این احیای فرهنگ چای با عظمت مناسب است. در طول 5000 سال هیچ کس چنین کاری نکرده است. در گذشته قوری‌های طلایی یا نقره‌ای درست می‌کردند، اما هیچ‌کس به فکر اضافه کردن الماس نبود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد