اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا شما نباید عاشق یک فرد کامل شوید

افرادی با چهره ای زیبا، نگرش های عالی، دستاوردهای بزرگ و لبخندی که می تواند قلب همه را آب کند، خطرناک هستند.

ممکن است در زندگی تان با افرادی آشنا شوید که آنها را کامل ترین انسان ببینید.آنها افرادی با چهره ای زیبا، نگرش های عالی، دستاوردهای بزرگ و لبخندی هستند که می تواند قلب همه را آب کنند. اینها افرادی هستند که وقتی وارد اتاق می شوند توجه همه را به خودشان جلب می کنند و شما آن افراد را مثل فرشته می بینید و آنها این جذابیت جادویی را دارند که باعث می شود مردم به راحتی به آنها اعتماد کنند.

همه عاشق این "افراد کامل" خواهند شد، اما وقتی آنها را پیدا کردید، باید فرار کنید. اما چرا ؟

۱.بیشتر اوقات، کمال یک فرد فقط یک نقاب است.

کمال عمق ندارد. جذابیت را می توان با حواس خود احساس کرد، اما نه با قلب . کمال می تواند شما را به طرق مختلف فریب دهد و ذهنتان را دستکاری کند. عاشق کمال یک نفر شدن فقط شما را شرمنده می کند و باعث می شود احساس کنید کافی و کامل نیستید. شما فقط یک وسواس کورکورانه نسبت به این شخص پیدا می کنید و این واقعیت را نادیده می گیرید که چقدر با ارزش هستید .

۲.عشق واقعیتان را فدای یک فرد به ظاهر کامل اما جذاب می کنید.

افراد کامل اگر به شما نیاز داشته باشند، شما را در جذابیت خود غرق می کنند. اما پس از برآورده شدن نیازهایشان، شما دیگر در زندگی آنها جایی ندارید. آن‌ها عادت دارند مردم را نادیده بگیرند، زیرا می‌دانند که می‌توانند قلب مردم را بدون زحمت بدست بیاورند. شما در پایان فقط یک قلب شکسته و عشق ناتمام دارید .

بر اساس تئوری تکاملی، افراد به جای نقاط ضعف، شریک زندگیشان را بر اساس ویژگی های برتر انتخاب می کنند اما فراموش نکنید که برای عشق ورزیدن باید آن نقاط ضعف آنها را هم بپذیرید. کلیشه ای به نظر می رسد، اما نقاط ضعف افراد باید بیش از جذابیت فیزیکی مورد توجه قرار بگیرد.

افرادی که شجاعت نشان دادن عیوب خود را دارند در واقع بهترین نوع افراد هستند. آنها معایب خود را پذیرفته و آن را به نقاط قوت خود تبدیل می کنند.

همه ما می دانیم که نشان دادن عیب هایمان آسان نیست، به همین دلیل است که آن دسته از افرادی که به داشتن آنها افتخار می کنند، در واقع افرادی واقعی هستند که ارزش دوست داشتن را دارند.

اگر به دنبال یک رابطه سالم هستید، وقت آن رسیده است که معیار جذابیت و کمال را در آن خط بزنید. کمال فقط شما را معتاد می کند و بعد از دراز مدت برای سلامتی شما سمی خواهد بود.

شجاع باشید و به جای پوشیدن عیب هایتان با لوازم آرایش یا چیزهای گران قیمت، آنها را در آغوش بگیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد