اونس طلا2337.71
مظنه14,636,000
18 گرم3,378,700
ارزش سکه32,974,908
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

افرادی که از مرتب کردن تختخواب متنفرند، حتما بخوانند

شما هرگز مجبور نیستید که تختخوابتان را مرتب کنید. به گفته کارشناسان، این روال صبحگاهی واقعاً می‌تواند برای سلامت شما مضر باشد.

شما هرگز مجبور نیستید که تختخوابتان را مرتب کنید. به گفته کارشناسان، این روال صبحگاهی واقعاً می‌تواند برای سلامت شما مضر باشد.

مرتب کردن تخت بلافاصله بعد از بیدار شدن کار غیربهداشتی است. انجام این کار کنه های گرد و غبار و سایر حشرات را که در رختخواب ما زندگی می کنند همراه با رطوبت به دام می اندازد، که همگی می توانند باعث آلرژی شوند و روی پوست ما تأثیر بگذارند.

تشک تخت، محیط مرطوبی برای رشد حشرات است. اگر بعد از بیدار شدن تا نیم ساعت تخت خود را مرتب نکنید و ملحفه ها را کنار بزنید ، تشک تختخواب بیشتر در معرض نور خورشید و هوای تازه قرار می گیرد، بنابراین احتمالا اینکه کنه و حشرات در رطوبت رشد نکنند بیشتر می شود.

دانشگاه کینگستون در سال ۲۰۰۵ تأیید کرد که تختخواب هایی که مرتب نمی شوند، آفات کمتری دارند. باز گذاشتن تخت خواب در طول روز می‌تواند رطوبت ملحفه و تشک را از بین ببرد تا کنه‌ها کم آب شوند و در نهایت بمیرند.

از تختخواب نامرتب متنفر هستید؟

کدام یکی بیشتر شما را آزار می دهد: دیدن تختی که مرتب نشده است یا رشد کنه و حشرات در زیر ملحفه ها ؟

با این حال، یک نکته را باید در نظر گرفت که تختخواب مرتب به شما کمک می‌کند تا احساس تمیزی داشته باشد و با ایجاد احساس آرامش به شما کمک می کند که احساس موفقیت کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد