اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دستگیری افراد مرتبط با مسمومیت دانش‌آموزان در ۵ استان

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری و بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور گفت: براساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، تعدادی از افراد در ۵ استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت طلا،سید مجید میراحمدی در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری و بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور، گفت: وزیر کشور بعد از ابلاغ رئیس‌جمهور به طور مستمر و روزانه و تمام وقت، به اتفاق وزارتخانه‌های اطلاعات، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، فراجا، اطلاعات سپاه، پدافند غیرعامل و همه دستگاه‌های ذی‌ربط، مسائل را در ابعاد مختلف آن دنبال می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اضافه کرد: براساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، تعدادی از افراد در ۵ استان کشور شناسایی و دستگیر شدند و مشغول تحقیق و بررسی کامل هستیم. نتایج تکمیلی به اطلاع خواهد رسید.

وی ادامه داد: برخی موارد که جنبه غیرمعاندانه داشته هم به دست آمده و افراد مرتبط ارشاد شدند. نکته مهم این است که با حفظ آرامش و دوری از هرگونه اضطراب و استرس این مساله به خوبی مدیریت می‌شود و با هوشمندی مردم از عبور میکنیم.

میراحمدی تأکید کرد: شناخت نقشه دشمن برای مردم ما و دانش‌آموزان عزیز بسیار مهم است. امروز دشمنان ما در صدد هراس‌افکنی و اخلال در نظام آموزشی کشور هستند و موضوع را بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی که هست منعکس می‌کنند. برخی افراد هم که در گذشته پست پرده جنگ‌های ترکیبی قبل بودند به صحنه آمدند و این مساله را مدیریت و هدایت کردند که به زودی روشن خواهد شد.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور ادامه داد: باید به این مساله توجه کنیم که این هراس‌افکنی‌ها و ایجاد اضطراب و استرس باید مدیریت شود. جای نگرانی جدی وجود ندارد. امروز میزان وقایع نسبته به وقایع گذشته به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تدابیر و نظرات روز گذشته مقام معظم رهبری بسیار مهم است و دستگاه‌های مسئول عوامل موثر و کسانی که با انگیزه‌های معاندانه دست به این کار زدند، شناسایی شده و به دست قانون سپرده خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد