اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۱۰ نشانه اینکه شما عاشق یک فرد سمی شده اید

هیچکس دوست ندارد عاشق یک فرد سمی شود که زندگیش را نابود کند و حتی به روحش آسیب بزند.

همه افراد بعد از یک مدت به رابطه شان شک می کنند. هیچکس دوست ندارد عاشق یک فرد اشتباهی شود که زندگیش را نابود کند و حتی به روحش آسیب بزند. همه روابط سمی نشانه های مشترکی دارند که براحتی قابل تشخیص هستند.

ما در سایت طلا، ۱۰ نشانه بزرگ برایتان آوردیم .اگر با یکی از مشکلات زیر مواجه هستید، ممکن است عاشق فرد اشتباهی شده باشید.

۱. شما نمی توانید خود واقعیتان باشید.

دوستانتان به شما می گویند که تغییر کرده اید. شما رفتار و گفتارتان را با اینکه هیچ مشکلی با آن نداشتید فقط بخاطر اینکه آن شخص آن را دوست ندارد، تغییر دادید و رفتار یا گفتارتان را با نگرانی کنترل یا سرکوب می کنید. بطور مثال : بلند نمی خندید

شما هرگز در کنار او احساس آرامش نمی کنید. اگر نمی‌توانید در کنار او، خود واقعیتان باشید ، او را ترک کنید. هیچکس ارزش این همه فداکاری را ندارد.

۲. شما ناراضی هستید

درست است که کسی مسئول شادی ما نیست، اما باید روزهای ما را کمی روشن تر کنند! کسی که با فرد مناسبی در ارتباط است، دائماً از این رابطه لذت می‌برد و احساس خوشبختی می‌کند .اگر بیشتر اوقات و به خصوص زمانی که کنار او هستید ناراضی هستید یعنی این فرد فرد مناسبی برای شما نیست.

۳. شما را خسته می کنند.

به جای اینکه بعد از معاشرت با او انرژیتان بیشتر شود، آنقدر غر می زند و منفی نگر است که بیشتر اوقات احساس خستگی می کنید.

۴. معرفی به دوستان.

اگر نمی‌خواهید او را به دوستانتان معرفی کنید، این نشانه خوبی نیست و باید از خود بپرسید که چرا! . اگر احساس می کنید دوستانتان او را تایید نمی کنند یا ... بهتر است بیشتر در مورد این شخص فکر کنید.

۵. هرگز آینده تان را با هم تصور نمی کنید.

پس از مدت زمان معینی با هم، طبیعی است که به آینده تان به عنوان یک زوج فکر کنید. اگر تصور کردن او به عنوان همسر برایتان سخت است، ارزیابی کنید که چرا با این شخص هستید و واقعاً به دنبال چه چیزی هستید.

۶. شما مثل شب و روز هستید.

او دوست دارد هر شب بیرون برود و دیر بخوابد. شما دوست دارید فقط در خانه باشید و کتاب بخوانید یا برعکس. سازگاری یک عنصر ضروری برای یک رابطه شاد و مسالمت آمیز است. اگر شما با هم تفاوت های اساسی زیادی دارید، یعنی مناسب هم نیستید.

۷. از دیدن یا شنیدن صدای او هیجان زده نمی شوید.

او با شما تماس می گیرد و شما جوابش را نمی دهید یا برعکس. گاهی اوقات واقعاً از او دوری می‌کنید. قرار ملاقات باید سرگرم کننده، هیجان انگیز و دلگرم کننده باشد، نه یک کار کسل کننده. قرار نیست آسمان رابطه همیشه آفتابی باشد، اما باید از دیدن هم خوشحال شوید.

۸. نسبت به خودتان احساس خوبی ندارید.

فردی که در یک رابطه خوب است، علاوه بر احساس خوشبختی، معمولاً عزت نفس و اعتماد به نفس بالایی پیدا می کند . اگرزمانی که در کنار او هستید، احساس خوبیی نسبت به خودتان ندارید یا او شک و تردید و این احساس بد را بیشتر می‌کند و اعتماد به نفس شما را تضعیف می‌کند، وقت آن است که رابطه را ترک کنید.

۹. معایب با هم ماندن بیشتر از جوانب مثبت آن است.

چند دقیقه بنشینید و مزایای ماندن در کنار یکدیگر را یادداشت کنید، سپس معایب را بنویسید. وقتی فهرست‌ها را با هم مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که مزایای آن کمتر از معایب آن است و دلایلتان برای جدایی قانع‌کننده‌تر از دلایلتان برای کنار هم ماندن است.

۱۰. ندای درونتان می گوید که او را ترک کنید.

به عنوان یک قاعده کلی، نداهای درون ما به دلایلی وجود دارد و باید به آنها گوش داد. چراغ های قرمز ظریفی که ناخودآگاه به شما هشدار می دهد را نادیده نگیرید. در نهایت، قلب ما می داند که چه چیزی برای ما مناسب است. به ندای درونتان آزادی عمل بدهید و اجازه دهید شما را به نتایجی برساند که برای شما مناسب است .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد