اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای اینکه بدانید عشقتان ماندگار است به این سؤالات پاسخ دهید

همسر خوب به شما کمک می کند که از موانع و طوفان های اجتناب ناپذیر زندگی عبور کنید اما همسر ناسازگار زندگیتان را تلخ می کند.

اگر در یک رابطه شاد و سالم با یک همسر خوب هستید، زندگی کوتاه است اما اگر در یک رابطه ناخوشایند یا با شخص اشتباهی هستید، زندگی به نظرتان بسیار طولانی است. همسر خوب به شما کمک می کند که از موانع و طوفان های اجتناب ناپذیر زندگی عبور کنید اما همسر ناسازگار زندگیتان را تلخ می کند.

آیا فکر می‌کنید همسری که مناسبتان است را پیدا کردید؟ اگر پاسختان به این ۸ سؤال «بله» باشد یعنی شما دو نفر باید با هم باشید.

۱. آیا به یکدیگر اعتماد دارید؟

اعتماد مهم ترین پایه یک ارتباط سالم است. اگر کاملاً به همدیگر اعتماد ندارید، دو راه دارید. اولین راه این است که اگر یکدیگر را دوست دارید اعتماد هم را جلب کنید و آن را حفظ کنید، در غیر اینصورت این رابطه را ترک کنید.

هر دو باید با یکدیگر صادق باشید زیرا اعتماد متقابل است.

۲. آیا سبک زندگی سازگاری دارید؟

آیا شما گیاهخوار هستید و شریک زندگی شما گوشت خوار است یا برعکس؟ آیا عاشق پیاده روی هستید اما همسرتان ترجیح می دهد در خانه بماند؟ داشتن ایده‌ و سبک زندگی بسیار متفاوت در زندگی و رابطه باعث دردسر می‌شود. این موضوع مربوط به باورها و ارزش‌های اصلی شما در زندگی است که همسو نیستند. سبک زندگی همسری که انتخاب می کنید باید شبیه خودتان باشد.

۳. آیا از یکدیگر چیزی یاد می گیرید؟

زندگی یک سفر بزرگ و طولانی است و این سفر زمانی جالب و لذت بخش است که بتوانید از همسفرتان چیزی یاد بگیرید و به او چیزی یاد بدهید. زوج‌هایی که از یکدیگر یاد می‌گیرند، چیزهای بیشتری برای صحبت کردن و زندگی متنوع‌ تری دارند.

۴. آیا اعتقادات و نگرش مالی مشابهی دارید؟

نگرش اقتصادی و مذهبی شما دو عامل مهم در سازگاری هستند. اگر شما اهل پس‌انداز هستید و همسرتان پولش را خرج‌ می کند (یا برعکس)، یعنی نگرش مشابه ندارید. در مورد پول و نحوه خرج کردن آن محترمانه با هم صحبت کنید و سعی کنید پول پس انداز کنید.

۵. با هم می خندید؟

شما نیازی به دیدن فیلم کمدی ندارید، اما حس شوخ طبعی دارید که تا حد زیادی به یک رابطه شاد کمک میکند. حس شوخ طبعی باعث می شود که وقتی روز بدی را سپری می‌کنید، شاد باشید و ناراحتی ها را رها کند.

۶. آیا اهداف مشترک دارید؟

همسر مناسب شما، کسی است که اهدافش با شما همسو باشد و یک چشم انداز مشترک برای آینده داشته باشید. اگر اهداف مشترکی هم ندارید، اشکالی ندارد. اما اگر یکی از شما هدفی در زندگی ندارد و یا هدف شما را دوست ندارد و تلاش می کند مانع شما شود، این اشکال دارد.

۷. آیا با دوستان و خانواده یکدیگر کنار می آیید؟

دوستان و خانواده شما اولویت اصلی زندگیتان نیستند. شما بخاطر اینکه یکدیگر را دوست دارید مجبور نیستید خانواده و دوستان یکدیگر را هم دوست داشته باشید. اما رفتارتان باید محترمانه باشد. آیا به خانواده و دوستان یکدیگر احترام می گذارید؟

۸. آیا او را دقیقاً همانطور که هست دوست دارید؟

مردم تغییر نمی کنند یا بهتر است بگوییم، کسی نمی تواند آنها را تغییر بدهد مگر اینکه خودشان تصمیم بگیرند تغییر کنند.

اگر همسرتان را خیلی دوست دارید اما آرزو می‌کنید که کاش او باهوش‌تر، مهربان‌تر، کم حرف‌تر، مرتب‌تر و غیره بود، یعنی خود واقعیش را دوست ندارید.

یا انتخاب نکنید یا اگر انتخاب کردید، خود واقعیش را دوست داشته باشید. شما نباید هر رفتار آزاردهنده‌ای را دوست داشته باشید، اما آن را بپذیرید و برای همیشه با آن زندگی کنید. او نیز باید در مورد رفتار و عادت های شما همین احساس را داشته باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد