اونس طلا2329.92
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

۷ راه برای رفع خستگی، اگر همیشه خسته هستید

کارینا آنترام رازهای خوشبختی را در کتاب جدیدش به نام «خستگی خود را رفع کنید» فاش می‌کند.

کارینا آنترام می گوید آنچه امروز انجام می‌دهیم بر نحوه تفکر و احساسمان در آینده تأثیر می‌گذارد. او رازهای خوشبختی را در کتاب جدیدش به نام «خستگی خود را رفع کنید» فاش می‌کند.

ما خیلی تلاش می کنیم به موفقیت برسیم و کار بیش از حد، برایمان مانند یک نشان افتخار است که واقعاً اشتباه است. راز خوشبختی داشتن انرژی است. مطالعات نشان می دهد که 88 درصد از افراد در محل کار دچار فرسودگی می شوند و کمتر از شش ساعت در شب می خوابند.

ما در سایت طلا، ۷ نکته برای رفع خستگی همیشگی یا همان احساس فرسودگی برایتان آوردیم.

نکته اول: رژیم غذایی

کالری، پروتئین و ویتامین مواد غذایی که مصرف می کنید را کنترل کنید. هیچ چیز را حذف نکنید. در یک برگه یادداشت کنید که در طول روز به چه میزان ویتامین یا کالری نیاز دارید و از طریق خوردن چه چیزی می توانید آن را دریافت کنید. این رژیم را حفظ کنید و هرگز آن را ترک نکنید.

انواع آجیل ها یا دانه های آسیاب شده و غلات منابع غذایی خوبی هستند.

نکته دوم: سلامت روده

سلامت روده بر سلامت روان تاثیر بسیار زیادی می گذارد. با خوردن ۳۰ گیاه در هفته، میکروبیوم روده خود را تنظیم کنید. تا جایی که می توانید غذاهای تخمیر شده بخورید، غذا را بیشتری بجوید تا راحت تر هضم شود و از تکنیک های کاهش استرس استفاده کنید . روزی ۱ قاشق چایخوری ادویه به غذای خود اضافه کنید زیرا تحقیقات علمی نشان می دهد که ادویه جات میکروبیوم روده شما را تغییر می دهد.

نکته سوم: بخوابید و ورزش کنید

خواب و ورزش دو عامل اصلی برای سلامتی هستند که بیشتر باید به آن توجه کنید.

مشکل اختلال خوابتان را درمان کنید و ببینید چه کاری باید انجام دهید که زودتر و راحت تر بخوابید. تحقیقات ثابت کردند که مطالعه قبل از خواب می تواند اختلال خوابتان را برطرف کند.

تا جایی که می توانید سعی کنید و ورزش کنید. مهم نیست در خانه باشد یا باشگاه. یک پیاده روی ۵ دقیقه ای در اول صبح می تواند حال شما را خوب کند.

نکته چهارم: یک جعبه ابزار خستگی ایجاد کنید

هنگام بروز خستگی به چه ابزار و منابعی نیاز دارید؟

این منابع و ابزار هر چیزی می تواند باشد. میان ‌وعده‌های غنی از مواد مغذی، دفتری برای نوشتن افکار، نقاشی، گوش دادن به موسیقی شاد یک راه عالی برای بهبود خلق و خو و انرژی بخشیدن به شماست.

نکته پنجم: افکار و ذهنتان را مدیریت کنید

اگر کنترلی برای مدیریت ذهن و افکارتان ندارید، روش مدیریت آن را یاد بگیرید.

این مهم ترین قدم برای رهایی از احساس فرسودگی است. اگر بتوانید ذهنتان را مدیریت کنید، تمرکزتان بیشتر می شود، حافظه تان تقویت می شود و از همه مهمتر دیگر می توانید جلوی ورود افکار و نگرانی های بیهوده را به مغزتان بگیرید.

مدیریت ذهن، کلید حفظ انرژی شما است.

نکته ششم: یک هدف جسورانه و قابل باور داشته باشید

همه انسان ها در هر سن و هر مرحله زندگی می توانند یک هدف برای خودشان مشخص کنند. رسیدن به چه هدفی به شما انگیزه می دهد و باعث می شود که شما از لحظات سخت زندگیتان عبور کنید؟ همان را دنبال کنید.

نکته هفتم: آب استخوان بنوشید

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما به نوشیدنی های روزانه ‌تان آبگوشت استخوان را اضافه کنید. استخوان به دلیل داشتن کلاژن بالا برای روده، مو، پوست و ناخن‌های شما بسیار عالی است.

می توانید آن را با مقداری برنج و سبزیجات میل کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد