اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گزارش مثبت اقتصادی در چین و ثبات نرخ طلا

پس از گزارش مثبت اقتصادی در چین، این امکان وجود دارد که سرمایه گذاران نسبت به بازار طلا عقب نشینی کنند.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، پیش بینی میشود بهای طلا در روز جاری روند ملایمی داشته باشد. سرمایه گذاران همچنان نسبت به آمارهای اقتصادی بدبین بوده و در انتظار اعلام آمارهای جدیدی هستند که همین موضوع موجب کاهش تقاضای طلا در بازارهای جهانی شده است.

براساس این گزارش، تولیدات صنعتی در ماه آگوست در چین بیش از حد انتظارات بود، که این امر نشاندهنده رشد اقتصادی این کشور است.
اونگ یی لینگ، تحلیگر اقتصادی در فیلیپین گفت: پس از گزارش مثبت اقتصادی در چین، این امکان وجود دارد که سرمایه گذاران نسبت به بازار طلا عقب نشینی کنند و دیگر برای ایمنی بالاتر و جلوگیری از زیان احتمالی بدنبال معاملات کالا نباشند.
اونگ گفت: به گفته تحلیلگران،میانگین سطح تقویتی طلا در بیست روز گذشته، در حدود 1240 دلار در هر اونس بوده است.

این گزارش حاکیست، بهای طلا در بازار آمریکا در روز جمعه، در محدوده 1236 دلار و 55 سنت و 1245 دلار و 80 سنت در هر اونس معامله شد.
معاملات آتی طلا در بازار ایالات متحده برای تحویل فوری در ماه دسامبر، با کاهش 1 دلار و 10 سنت به 1247 دلار و 4 سنت در هر اونس رسید.
بزرگترین صندوق بین المللی حمایت از طلا، مقدار ذخایر خود را 1293.531 تن اعلام کرد.

برپایه این گزارش، یکی از نمایندگیهای مجاز خرید و فروش طلا اعلام کرد: به احتمال زیاد بازار فیزیکی طلا امروز شاهد روند ملایمی خواهد بود.
اگر قیمت طلا به زیر 1240 دلار در هر اونس برسد، مردم اقدام به خرید طلا خواهند کرد ولی در حال حاضر خرید در میان مردم عمومی با سرعت کندی در پیش است.
تحلیلگر بازار طلا در رویترز، وانگ تائو گفت: نرخ طلا در چند روز گذشته میتوانست مجددا به سطح رکورد 1262 دلار و 25 سنت برسد ولی گزارش مثبت اقتصادی آمریکا موجب کاهش بهای طلا شد.



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد