اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر در این ۵ مورد با هم تفاهم داشته باشید، هرگز جدا نمی شوید

خیلی از افراد به دنبال عشق ماندگار هستند و تلاش می کنند کلید ازدواج موفق را پیدا کنند.

خیلی از افراد به دنبال عشق ماندگار هستند و تلاش می کنند کلید ازدواج موفق را پیدا کنند. به نظر بیشتر روانشناسان سازگاری و تفاهم، سنگ بنای عشق و رابطه ماندگار است اما سازگاری بیش از حد هم به روابط آسیب می زند.

ما در سایت طلا، ۵ اصل تفاهم را برایتان آوردیم، تا ببینید که آیا ارزشهای مشترک با همسرتان دارید یا خیر و اگر ندارید تلاش کنید با هم سازگار شوید.

۱. سبک زندگی

سبک زندگی شامل خیلی چیزها می شود. از عادات غذایی گرفته تا بهداشت و ... اگر تصور شما از یک آخر هفته عالی ، دیدن فیلم و یا بازی کردن است اما شریک زندگیتان دوست دارد آخر هفته کوهنوردی کند ممکن است به مشکل بخورید. اگر به هم آزادی عمل بدهید ، می توانید با هم سازگار باشید.

۲. امور مالی

مدیریت پول مهمترین هدف زندگی است. زیرا همه امور زندگی تقریبا به پول ارتباط دارد. درک و کمک به هم در زمینه مالی می تواند بسیاری از مشکلاتتان را از سر راه بردارد.

۳. سیاست و دین

داشتن دیدگاه مشترک در زمینه سیاسی و مذهبی، یکی از مسائلی است که زوجین در اوایل دوران آشنایی به آن اهمیت نمی دهند. اما وقتی زندگی مشترک آغاز می شود اختلاف نگرش در این دیدگاه ها و اعتقادات زمینه بروز خیلی از اختلافات زناشویی می شود. بهتر است در مورد اعتقادات خودتان صادق باشید و یا حداقل به نگرش یکدیگر احترام بگذارید.

۴. خانواده و فرزندان

بزرگترین ، مهمترین و دوست داشتنی ترین پروژه ای که با هم انجام می دهید ، داشتن و پرورش فرزندان است. قبل از تولد فرزند اول ، در مورد ارزش ها و اهداف اصلی والدین و نحوه تربیت آن توافق کنید.

۵. هوش

فراموش نکنید که شما همیشه شبیه به هم فکر نمی کنید ، بهمین خاطر وقتی تصمیمی می گیرید باید نحوه استدلال و تصمیم گیری خودتان را هم به همسرتان توضیح دهید. وقتی به همسرتان توضیح نمی دهید و فقط می گویید که چه تصمیمی گرفتید، یک شکاف بین شما بوجود می آید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد