اونس طلا2301.27
مظنه14,796,000
18 گرم3,415,600
ارزش سکه33,335,388
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

در محل کارتان هرگز چیزی نخورید!

دانشمندان دانشکده پزشکی لیورپول، آشپزخانه‌های عمومی و محل کار را آزمایش کردند و به نتایج وحشتناکی رسیدند.

دانشمندان دانشکده پزشکی لیورپول، آشپزخانه‌های عمومی و محل کار را آزمایش کرده‌اند تا کشف کنند که داشتن یک فنجان در محل کار چقدر می‌تواند غیربهداشتی باشد. این تحقیقات نشان داد که تعداد زیادی از باکتری ها و قارچ های بالقوه خطرناک و میکروب‌هایی که در مدفوع یافت می‌شوند در آشپزخانه های مشترک هم وجود دارند. این میکروب ها باعث بیماری های گوارشی ، سودوموناس و کلبیسلا می شوند که منجر به بیماری‌های تنفسی و عفونت در‌ جریان خون می شوند

بنابراین، اگر در دفتری کار می‌کنید که یک آشپزخانه مشترک دارد، ممکن است با لمس درب یخچال، کتری‌ها، دستگاه‌های قهوه‌ ساز یا چای ساز و دکمه‌های مایکروویو، سلامت خود را به خطر بیندازید. محققان گزارش دادند که این دستگاه‌ها باعث گسترش بیماری‌ و عفونت‌ می شوند. استفاده از این دستگاه ها، بخصوص برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، خطرناک است.

میکروبیولوژیست‌ها همچنین دریافتند که بسیاری از وسایل مشترک مملو از قارچ‌ هستند و دستگیره‌های درب یخچال خطرناکترین میکروب ها را دارد.

دکتر آدام رابرتز، محقق ارشد کنسرسیوم و سرپرست این مطالعه گفت: ما نمی‌توانیم از دست زدن به این وسایل در حین کار خودداری کنیم . اما کارهای ساده‌ای وجود دارد که می‌توانیم برای به حداقل رساندن تأثیر آن‌ها انجام دهیم. برخی از میکروب‌ها، اگر وارد بدن ما شوند، می‌توانند منجر به بیماری و عفونت شوند، بنابراین ساده‌ترین راه برای جلوگیری از این اتفاق، شستن مرتب دست‌ها، به‌ویژه پس از رفتن به توالت، و قبل و بعد از غذا خوردن است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد