اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۳ نشانه اینکه شوهرتان دیگر شما را دوست ندارد

پایان یک رابطه سخت است.اگر بدانید کسی که دوستش دارید دیگر شما را دوست ندارد، چه کاری انجام می دهید؟

پایان یک رابطه سخت است. اما اگر بدانید کسی که دوستش دارید دیگر شما را دوست ندارد، تحمل جدایی سخت تر می شود. نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می دهد یک مرد می‌خواهد از همسرش جدا شود .

ما در سایت طلا، ۳ نشانه اینکه یک مرد به جدایی فکر می کند را برایتان آوردیم.

۱. سلیقه آهنگ او متفاوت شده و آهنگ جدایی می گذارد.

موسیقی که همسرتان به آن گوش می دهد، بسیار مهم است. اگر پخش مکرر یک آهنگ را می شنوید، خصوصا اگر آهنگ در مورد جدایی باشد و به شما می گوید که گوش کنید یا برایتان ارسال می کند، این کار معنی دارد. پخش کردن مکرر یک آهنگ، یعنی او حرفی در دلش پنهان کرده که نمی تواند آن را مستقیم به شما بگوید.

۲. وقتی در مورد آینده اش صحبت می کند، از شما نظر نمی خواهد یا به شما فکر نمی کند.

برای دیدن این نشانه به تمرکز نیاز دارید. به ندای درونتان گوش دهید. به تمام حرف هایش دقت کنید. او دیگر مانند قبل برای انجام کارهایش از شما نظر نمی پرسد و برایش مهم نیست چیزی را دوست دارید یا نه. وقتی در مورد آینده صحبت می کند شما را نادیده می گیرد.

او برنامه تعطیلاتش را بدون شما می چیند و بدون شما به مسافرت می رود . تا دیروقت سرکار می ماند و دیگر دوست ندارد به خانه بیاید.

۳. هیچ کلام محبت آمیز و یا رابطه صمیمی با یکدیگر ندارید.

او رابطه اش را با شما کم می کند و یا حتی قطع می کند. او دیگر با شما صحبت نمی کند و با جملات کوتاه پاسخ شما را می دهد. اگر احساس می کنید او با شما مانند یک غریبه رفتار می کند و کارهایی انجام می دهد که از آن بی اطلاع هستید و دیگران بیشتر از شما در جریان اتفاقات زندگی او هستند، این نشانه بزرگی است که نشان می دهد او به جدایی فکر می کند و این رابطه برایش تمام شده است.

البته، همه این نشانه ها لزوماً به معنای پایان یافتن رابطه نیستند، اما به شما نشان می دهد که چیزی اشتباه است. بهترین راه صحبت کردن است. با او در این باره صحبت کنید. زمان را نادیده نگیرید ، اگر این اتفاقات بدون دلیل افتاده شاید پای شخص دیگری در میان باشد، اما اگر بیشتر از ۱ سال از این اتفاقات می گذرد یعنی او این رابطه را برای خودش تمام کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد