اونس طلا2363.11
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000
گزارش آگهی

خرید بیمه شخص ثالث به صورت اقساطی برای تمام رانندگان خودرو

قوانین در مورد خرید بیمه شخص ثالث بسیار جدی است. بنابراین تمامی رانندگان و دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظفند بیمه شخص ثالث را تهیه کنند.

قوانین در مورد خرید بیمه شخص ثالث بسیار جدی است. بنابراین تمامی رانندگان و دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظفند بیمه شخص ثالث را تهیه کنند. فراهم شدن امکان خرید بیمه شخص ثالث اقساطی راه را برای تهیه این بیمه آسان‌تر کرده است. در این مقاله می‌خواهیم نحوه خرید بیمه شخص ثالث را با هم بررسی کنیم.

بیمه شخص ثالث اقساطی چیست؟

در ابتدا امر باید بدانید بیمه شخص ثالث اقساطی چیست؟ بیمه شخص ثالث اقساطی در واقع همان بیمه شخص ثالث است. بیمه شخص ثالث یکی از بیمه‌های اجباری خودرو است که در برابر جبران خسارات مالی و جانی به بیمه‌گزار متعهد است. بیمه شخص ثالث بر اساس قانون هزینه‌های درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال شخص ثالث را جبران می‌کند.

تنها تفاوت خرید بیمه شخص ثالث اقساطی) https://bimeh.com/thirdparty) با بیمه نقدی در نحوه پرداخت حق بیمه است. در بیمه شخص ثالث اقساطی شما هزینه بیمه را یکجا پرداخت نمی‌کنید. بلکه می‌توانید حق بیمه را در بازه‌های زمانی معین به شرکت بیمه بپردازید.

مزایای بیمه شخص ثالث اقساطی چیست؟

بیمه شخص ثالث اقساطی مزایای زیادی نسبت به بیمه کوتاه مدت دارد. در بیمه شخص ثالث اقساطی تخفیف‌های عدم خسارت برای شما حساب می شود. در صورتی که در بیمه شخص ثالث کوتاه مدت تنها در صورتی تخفیف عدم خسارت برای شما لحاظ می شود که مجموع بیمه‌نامه شما به یک سال برسد.

موضوع مهم بعدی در مورد هزینه بیمه شخص ثالث اقساطی است. هزینه بیمه اقساطی برای شخص ثالث تفاوتی با بیمه نقدی شخص ثالث ندارد و فقط امکان پرداخت در اقساط مشخص برای افراد فراهم شده است.

اما در مورد بیمه شخص ثالث کوتاه مدت باید بدانید که، امکان صدور بیمه شخص ثالث کوتاه مدت به صورت دو، سه، چهار، شش و نه ماهه وجود دارد. هزینه بیمه ثالث کوتاه مدت با اعتبار آن تناسب ندارد. به عنوان مثال می‌توان گفت قیمت بیمه شخص ثالث کوتاه مدت سه ماهه از یک چهارم بیمه شخص ثالث یک ساله بیشتر است. حق بیمه دریافتی کوتاه مدت نسبت بیمه نامه شخص ثالث یک ساله در حدود ۱۸% بیشتر است. به علاوه هزینه بیمه شخص ثالث نقدی و اقساطی تقریبا برابر است و این مزیت بیمه شخص ثالث قسطی نسبت به بیمه شخص ثالث کوتاه مدت در ارزان‌تر بودن آن نمایان می شود.

بهتر است بدانیم که بیمه نامه شخص ثالث اقساطی بدون سود و بدون کارمزد صادر می شود و صدور آن نیازی به ضامن ندارد. ضمنا مزیت دوم این است که در صورت خرید قسطی بیمه شخص ثالث، تخفیف عدم خسارت سال های قبل نیز مدنظر قرار می گیرد ولی اگر بیمه شخص ثالث کوتاه مدت بخرید، تنها در صورتی به شما تخفیف بیمه‌ای تعلق می‌گیرد که مجموعه بیمه‌نامه‌های کوتاه مدت شما به دوازده ماه برسد.

بیمه شخص ثالث اقساطی را از کجا بخریم؟

بیمه شخص ثالث یک امکان مناسب برای همه

در حال حاضر چهار شرکت بیمه‌ای به فروش بیمه شخص ثالث اقساطی می‌پردازند. این شرکت‌ها به شرح زیر هستند:

بیمه پارسیان
بیمه پاسارگاد
بیمه ایران
بیمه آسیا

برای خرید بیمه اقساطی از این شرکت‌ها می‌توانید از طریق کارگزاری‌های بیمه‌ آن‌ها و یا کارگزاری‌های معتبر اینترنتی که بیمه شخص ثالث اقساطی می‌فروشند، اقدام کنید. بیمه دات کام یکی از کارگزاری‌های معتبری است که امکان خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث اقساطی را برای کاربران فراهم کرده است. برای خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث اقساطی از بیمه دات کام باید به روش زیر عمل کنید.

1. به صفحه استعلام بیمه شخص ثالث در سایت بیمه دات کام بروید

2. با ورود اطلاعات مربوط به خودرویتان در کادرهای مدنظر و کلیک روی دکمه استعلام،سامانه بیمه دات کام شرکت های مختلف بیمه گر را با شرایط مختلف بیمه ای از جمله شرایط بیمه اقساطی شخص ثالث به شما نشان خواهد داد.

3. با انتخاب گزینه خرید اقساطی ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه‌گر، به صفحه تایید انتخاب هدایت خواهید شد. در آن صفحه اطلاعات ورودی خودروی شما و شرایط خرید بیمه قسطی شخص ثالث نمایش داده می‌شود.

4. در صورت تایید، به صفحه ورود یا ثبت نام در سایت و سپس صفحه پرداخت هدایت خواهید شد.

پس از طی مراحل مذکور و پرداخت حق بیمه، کارشناس بیمه، بیمه‌نامه را درب منزل و بدون هزینه تحویل خواهد داد. شما می توانید چک های مربوطه را با توجه به نکات مذکور به ایشان برگردانید.

خرید بیمه از کارگزاری‌های معتبر به صورت اینترنتی یکی مزیت بزرگ صرفه جویی در وقت هزینه را به دنبال دارد. علاوه بر این‌ موارد امکان بهره‌مندی از مشاوره کارشناسان بیمه قبل از خرید یکی دیگر از مزایای خرید بیمه اقساطی شخص ثالث از بیمه دات کام است.

چه زمانی بیمه شخص ثالث اقساطی را تمدید کنیم؟

Figure 3زمان تمدید بیمه شخص ثالث اقساطی

به نقل از بیمه دات کام ، دیرکرد در تمدید بیمه شخص ثالث جریمه دیرکرد و افزایش قیمت بیمه شخص ثالث را در پی دارد. جریمه دیرکرد به صورت روزشمار محاسبه می‌شود. اگر مدت اعتبار بیمه نامه شخص ثالث منقضی شده‌ باشد و خسارت مالی یا جانی رخ دهد، بیمه‌گر تعهدی در قبال پرداخت خسارت ندارد. بنابراین، مالک خودرو یا وسیله نقلیه زمینی باید خسارت را پرداخت کند. جریمۀ دیرکرد بیمه شخص ثالث به صورت زیر محاسبه می‌شود:

مالک باید به ازای هر روز دیرکرد، معادل تقسیم حق بیمه کامل بدون تخفیف یک سال خودرو بر تعداد متعارف روزهای سال یعنی ۳۶۵ بپردازد.

بر اساس قانون، بیمه‌نامه از ساعت صفر شروع بیمه‌نامه تا ساعت ۲۴ تاریخ انقضا دارد و برای تمدید بیمه‌نامه باید قبل از اتمام آن بیمه قسطی و بیمه نقدی را خریداری کرد. همانطور که می‌دانید بعد از ساعات اداری و پایان روز کاری، تهیه و خرید بیمه‌نامه امکان پذیر نیست. اگر خرید بیمه خود را به صورت حضوری انجام می‌دهید باید تاریخ دقیق اتمام بیمه‌نامه خود را به خاطر داشته باشید و حداقل یک روز زودتر به تهیه آن اقدام کنید.

اما اگر خرید بیمه قسطی و نقدی را به صورت آنلاین و از وب سایت‌های معتبر تهیه می‌کنید، نگرانی بابت تمدید بیمه‌نامه خود ندارید. کافی است با مقایسه و بررسی از سایت بیمه دات کام بهترین بیمه‌نامه را تهیه کنید. این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و در طول هفته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. کافی است با کارشناس‌ها و متخصص‌های بیمه‌ای ارتباط و تماس تلفنی برقرار کنید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

بهترین بیمه شخص ثالث را کدام شرکت بیمه ارائه می دهد؟

جواب این سوال این است که بهترین بیمه شخص ثالث بر اساس اولویت‌های هر شخص تعیین می‌شود. برای مثال بسیاری از متقاضیان صرفا به دنبال این هستند که بیمه نامه‌های ارزان‌تری را خریداری کنند. یا در مقابل، کسانی هستند که نگران سقف تعهدات بالاتری می‌گردند و تمایل دارند با پرداخت حق بیمه بیشتر از میزان پوشش مالی بالاتری برخوردار شوند.

در سالیان گذشته مقایسه خدمات شرکت‌های بیمه برای افراد بسیار سخت بود. احتمالا برای این کار، شخص باید زمان بسیار طولانی را برای مراجعه به هریک از دفاتر بیمه صرف می‌کرد تا بتواند، خدمات شرکت‌های مختلف را مقایسه کند.

در ارتباط با مقایسه کیفیت ارائه خدمات، بیمه مرکزی هر سال آماری را منتشر می‌کند که با بررسی آن‌ها می‌توان بهترین بیمه ماشین را انتخاب کرد. این اطلاعات نشان می‌دهد بیمه‌گزاران چه میزان رضایتمندی از شرکت‌های مختلف داشته‌اند. در این سنجش عوامل مختلفی در نظر گرفته می‌شود، مانند: سقف تعهدات، نحوه پاسخگویی به مشتریان (سرعت و شفافیت)، ارائه اطلاعات در زمان صدمه، دانش کارمندان، سرعت صادر کردن خسارات، رضایت مالی بیمه‌گزاران (در حق بیمه و یا خسارات دریافتی)، سادگی و سرعت پرداخت زیان‌های مالی، صادقانه بودن تبلیغات، نحوه رسیدگی به شکایت‌ها، مدت اعتبار بیمه نامه‌ها و بسیاری از عوامل دیگر که تاثیرگذارند.

البته یکی از معیارهای افراد برای انتخاب بهترین شرکت بیمه، خرید به صورت قسطی است. به هر حال، قیمت بیمه شخص ثالث کم نیست و برخی هم توان مالی بالایی ندارند. از این رو به دنبال شرکتی با شرایط اقساطی هستند. شرایط هر شرکت متفاوت است؛ اما در حالت کلی، باید حدود ۵۰% نقد و بقیه در چند قسط پرداخت شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد