اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روند صعودی بهای سکه در هفته گذشته

سایت طلا: در راستای رشد بهای طلا در هفته گذشته، بهای سکه نیز در بازار افزایش یافت، بعلاوه رشد تقاضا در این هفته باعث شد این بازار با سیر صعودی انواع سکه توام گردید.

به گزارش سایت طلا، قیمت انواع سکه در هفته ای که گذشت شاهد رشد بها بود و هر قطعه سکه بهار آزادی در طرح قدیم و جدید 6 و 2 هزار تومان با افزایش مواجه شدند.

این گزارش حاکیست، در روز شنبه بازار سکه، سکه بهار آزادی را در طرح قدیم و امامی 320 و 311 هزار تومان به فروش رساند که تا روز سه شنبه بهای سکه بهار آزادی در طرح قدیم و امامی ثابت ماند.
در روز سه شنبه طرح قدیم 2 هزار تومان رشد و طرح امامی همچنان 311 هزار تومان در بازار معامله شد. در روز چهارشنبه به دنبال رشد 1600 تومانی هر مثقال طلای 17 عیار، طرح قدیم 4 هزار تومان و طرح امامی 2 هزار تومان رشد و 326 و 313 هزار تومان تا آخر هفته به فروش رسیدند.

بنابراین گزارش، نیم سکه در اولین روز هفته با بهای 156 هزار تومان در بازار سکه در اختیار مشتریان قرار گرفت که تا روز چهارشنبه بر روی این بها ثابت ماند. در روز چهارشنبه نیم سکه 1 هزار تومان و در روز پنج شنبه با رشد 500 تومان به 157 هزار و 500 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، ربع سکه بابهای 78 هزار و 500 تومان هفته را آغاز و در روز یکشنبه 500 تومان رشد و تا روز چهارشنبه به بهای 79 هزار تومان به فروش رسید. در روز چهارشنبه ربع سکه 1 هزار تومان افزایش و با افت 500 تومان در روز پنج شنبه هفته را با بهای79 هزار و 500 تومان به پایان رساند.

گفتنی است، فعالان بازار ارز از رشد تقاضا برای انواع سکه در آستانه عید فطر در هفته گذشته خبر دادند که این امر همراه با رشد بهای طلا باعث رشد بهای سکه در هفته گذشته گردید.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد