اونس طلا2297.27
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

اگر عاشق واقعی باشید این ۸ کار را انجام می دهید

اگر فردی به شما می گوید که عاشقتان است اما عشق او را در رفتارهایش نمی بینید، به احساساتش شک کنید.

عشق فقط یک احساس نیست، عشق یک رفتار یا عمل است. اگر فردی به شما می گوید که عاشقتان است اما عشق او را در رفتارهایش نمی بینید، به احساساتش شک کنید. اگر واقعاً عاشق کسی باشید ، این ۸ کار را انجام می دهید:

۱. خودتان را در موقعیت هایی که ممکن است به رابطه تان آسیب بزند، قرار نمی دهید.

اگر واقعاً عاشق باشید، تعهد شما به رابطه تان بر همه ی جوانب زندگیتان تاثیر می گذارد. شما تعاملات اجتماعی خودتان را کنترل می کنید و اجازه نمی دهید کسی شما را وسوسه کند و در موقعیت خیانت قرار دهد.

۲. اسرارتان را از عشقتان پنهان نمی کنید.

منظور سورپرایزها و سایر اسرار مربوط به مناسبت های خاص مثل تولد نیست. مخفی کردن اطلاعات مهم زندگیتان از عشقتان رفتار بسیار خطرناکی است . زیرا آشکار شدن آنها باعث از بین رفتن اعتماد می شود. نیازی نیست که جزئیات رابطه قبلیتان را مطرح کنید، اما اگر رازی دارید که می دانید اگر متوجه بشود رابطه تان آسیب می بیند بهتر است آن را به او بگویید.

۳. اسرار او را فاش نمی کنید.

داشتن یک رابطه صمیمی نیازمند احساس امنیت است. وقتی کسی عمیق‌ترین افکار، احساسات و رازهایش را با شما در میان می‌گذارد، به شما اعتماد می‌کند . یک عاشق واقعی هرگز اطلاعات شخصی و خصوصی عشقش را فاش نمی کند.

۴. شما هرگز به هم بی احترامی نمی کنید.

همه ما گهگاهی بداخلاق می‌شویم ، همه ما اشتباه می‌کنیم و یا غر می زنیم ومتاسفانه کسانی که دوست داریم را از خودمان می رنجانیم. اما بی احترامی هیچ توجیهی ندارد و دلایل آن غیرقابل قبول است. فریاد زدن، فحش دادن و تحقیر کردن ، نشانه عدم بلوغ عاطفی است که نشان می دهد که عشقتان دروغ است. عشق و احترام در یک رابطه صمیمی ، جدایی ناپذیر هستند.

۵. شما یکدیگر را نادیده نمی گیرید.

نادیده گرفتن شریک زندگی یک نشانه بزرگ است که عشقی میانتان وجود ندارد. نقطه مقابل عشق، نفرت نیست، بی تفاوتی است. اگر دیگر به یکدیگر اهمیتی نمی‌دهید و برایتان مهم نیست که او چه فکری می‌کند، چه احساسی دارد یا چه نیازی دارد، یعنی رابطه عشقی شما با مشکل مواجه شده است.

۶. به خانواده او بی احترامی نمی کنید.

دوست داشتن خانواده دیگران، همیشه آسان نیست خصوصا اگر آنها گاهی اوقات شما را به روش های غیرمنتظره ای به چالش بکشند. دوست داشتن خانواده او ممکن است سخت باشد، اما بی احترامی به آنها قابل قبول نیست. او آنها را دوست دارد، بنابراین اگر او را واقعا دوست دارید باید به خانواده اش لبخند بزنید و با احترام با آنها رفتار کنید.

۷. از صحبت در مورد مسائل مهم خودداری نمی کنید.

اگر واقعاً او را دوست داشته باشید، شهامت آن را دارید که در مورد مسائل و مشکلاتتان با او صحبت کنید. فقدان مهارت های حل تعارض یکی از دلایل اصلی جدایی زوج ها است. روابط سالم به ارتباط صریح و صادقانه نیاز دارد.

۸. به او اجازه نمی دهید همه کارها را انجام دهد.

اگر یک نفر تمام کارها را برای حمایت و حفظ رابطه انجام می دهد، یعنی عشق میان آنها دو طرفه نیست!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد