اونس طلا2337.71
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

مجلس به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان ورود می‌کند

نماینده قم و سروستان در جلسه علنی امروز نسبت به مسئله مسمومیت دانش‌آموزان در چند شهر واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت طلا ، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه نهم اسفند ماه) قوه مقننه در تذکر شفاهی، گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از قالیباف، نایب رئیس و هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان که به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دختر قم ورود کرده و هیئتی را جهت رسیدگی اعزام نمودند.

وی افزود: معاونت وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.

نماینده قم در مجلس بیان کرد: مردم و حوزه انقلابی قم با هرگونه تحجر و کار خارج از عقل و منطق مخالف بوده بنابراین ضمن اینکه این کار را محکوم می‌کنیم و از این اقدامات برائت می جوییم و از تحصیل دختران حمایت و استقبال می‌کنیم لذا مردم عزیز مطمئن باشند که مجلس پیگیر این موضوع است و قطعا دشمنان ملت ایران نمی توانند از این موضوع سوءاستفاده کنند چرا که ما این اجازه را به آن‌ها نمی دهیم.

*15 شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شده است

همچنین عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان نیز با اشاره به این اتفاق در جلسه علنی، در تذکری گفت: حدود حداقل 10 تا 15 شهر ما درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شده‌ است. از آقای قالیباف خواهش می‌کنم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان را مأمور کنید که به این حوزه ورود کند.

نمایده سروستان بیان کرد: دشمنان دانش‌آموزان ما را تهدید می‌کنند هرچند همانند سایر اقداماتشان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند اما مجلس باید به این موضوع ورود کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد