اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

آیا صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس برای کاربران ایرانی مناسب است؟

با عرضه مداوم صرافی ارز دیجیتال جدید به بازار، انتخاب بهترین صرافی گاهی اوقات می‌تواند به فرآیندی پیچیده و دشوار تبدیل شود. صرافی‌های متنوعی در بازار وجود دارند که ابزار‌های مختلفی مانند نمودار‌های قیمتی، جفت‌های معاملاتی، امنیت معاملات و پشتیبانی حرفه‌ای را در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان ارز‌های دیجیتال قرار می‌دهند.

با عرضه مداوم صرافی ارز دیجیتال جدید به بازار، انتخاب بهترین صرافی گاهی اوقات می‌تواند به فرآیندی پیچیده و دشوار تبدیل شود. صرافی‌های متنوعی در بازار وجود دارند که ابزار‌های مختلفی مانند نمودار‌های قیمتی، جفت‌های معاملاتی، امنیت معاملات و پشتیبانی حرفه‌ای را در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان ارز‌های دیجیتال قرار می‌دهند.

صرافی‌های پیشرفته و معتبر جهانی می‌توانند انتخاب مناسبی برای شروع سرمایه‌گذاری شما در بازار رمزارز باشند، اما متأسفانه به دلیل تحریم‌ها کاربران ایرانی امکان استفاده از خدمات این صرافی‌ها را ندارند که در نتیجه آن برخی از خدمات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها از دسترس تریدر‌ها و معامله‌گران ارز دیجیتال ایرانی خارج شده است. اما در این بین برخی صرافی‌های جهانی مانند بینگ ایکس همچنان به کاربران ایرانی خدمات می‌دهند و حتی احراز هویت در آن نیز امکان‌پذیر است. به همین دلیل در ادامه این مقاله می‌خواهیم این صرافی را بررسی کنیم و بدانیم که آیا واقعاً سرمایه‌گذاری در این صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی مناسب است؟

توجه داشته باشید که هدف این مقاله آموزش و ارائه اطلاعات است و در نهایت شما باید با در نظر گرفتن تمام شرایط و ریسک‌های موجود، صرافی مورد نظر خود را برای شروع معاملات رمزارز انتخاب کنید.

معرفی صرافی ارز دیجیتال BingX

بینگ ایکس یکی از صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال است که به طور گسترده در بازار آسیا مورد استفاده قرار گرفته است و پلتفرم معاملاتی مشتقات امن و سریع را در اختیار علاقه‌مندان خرید ارز دیجیتال گذاشته است.

این صرافی در سال 2018 و در کشور سنگاپور تأسیس شده است و با بیش از 1 میلیون کاربر، در بخش‌های مختلف آسیا از جمله تایوان، ژاپن، کره، روسیه و ویتنام فعالیت دارد و خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال را به نحوی پیشرفته و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد.

همانند دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال، هدف اصلی فعالیت بینگ ایکس نیز خرید و فروش ارز دیجیتال است و علاوه بر این بازار معاملاتی، این صرافی ارز دیجیتال خدمات دیگری مانند مبادلات لحظه‌ای و فوری، جفت مشتقات و پشتیبانی از ارز‌های متنوع فیات را برای ارز‌های معاملاتی همراه با اهرم‌ها ارائه می‌دهد.

خدمات صرافی بینگ ایکس

خدمات متنوع صرافی بینگ ایکس از جمله دلایل اصلی محبوبیت این صرافی است. معامله مشتقات این پلتفرم، دارایی‌های دیجیتال و سایر ابزار‌های مالی از جمله فارکس، شاخص‌های جهانی و کالا‌ها را پوشش می‌دهد و این خدمات در دسترس تمام کاربران است و می‌توانند با توجه به نیاز خود در هر بازاری که می‌خواهند فعالیت داشته باشند. برخی از دیگر خدمات مهم این صرافی در ادامه آورده شده است.

معاملات آنی

سرمایه‌گذاران و تریدر‌ها در بینگ ایکس می‌توانند ارز‌های دیجیتال را بلافاصله و تنها با چند کلیک معامله کنند. این صرافی آنلاین ارز دیجیتال از جفت ارز‌های ارز دیجیتال/فیات و ارز دیجیتال/ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و هم اکنون خرید، فروش و ذخیره ده‌ها ارز دیجیتال متنوع در بینگ ایکس امکان‌پذیر است.

پلتفرم پیشرفته

یکی دیگر از نکات مهم برای همه سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال، دسترسی به یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته است. صرافی بینگ ایکس این انتظارات را برآورده می‌کند و با رابط کاربری جذاب و ساده خود، دسترسی به خدمات آن در گوشی‌های موبایل یا دسکتاپ امکان‌پذیر است.

علاوه بر آن، نمودار‌های قیمتی این صرافی به طور مستقیم به پلتفرم معتبر TradingView متصل هستند که ابزار‌های نموداری و تحلیلی حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. تریدر‌ها به طور مداوم در هنگام خرید ارز دیجیتال از این ابزار‌های نموداری برای بررسی روند‌های قیمتی گذشته و پیش‌بینی حرکات آینده استفاده می‌کنند.

حساب دمو

یکی دیگر از خدمات جذاب بینگ ایکس، حساب دمو است که در کمتر صرافی ارز دیجیتال آن را مشاهده می‌کنیم. این صرافی در اختیار کاربران یک حساب دمو قرار می‌دهد که با توکن‌های VSD شارژ شده است و کاربران در هر زمان می‌توانند این توکن‌های مجازی را با ارز‌های دیجیتال معامله کنند.

از این رو با استفاده از این حساب دمو، دیگر به سپرده‌گذاری واقعی نیازی نیست و این ویژگی به معامله‌گران جدید این امکان را می‌دهد تا با امکانات صرافی آشنا شوند و با کمک توکن‌های VSD، خرید ارز دیجیتال را انجام دهند و استراتژی‌های معاملاتی خود را امتحان کنند.

آیا بینگ ایکس امن است؟

بینگ ایکس هم اکنون یک پلتفرم تجاری ثبت شده در کشور استونی است و این صرافی ارز دیجیتال مجوز‌هایی را تحت نهاد نظارتی AUSTRAC و مجوز کسب و کار MSB تحت نظارت FinCen را به دست آورده است. طی سالیان گذشته نیز این صرافی بدون مشکل به فعالیت خود ادامه داده است و هم اکنون روزانه به هزاران سرمایه‌گذار در سراسر جهان خدمات مالی ارز‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد. با این حال مهم است توجه داشته باشید که صرفاً داشتن گواهی و مجوز برای تأیید مشروعیت کسب و کار کافی نیست و سرمایه‌گذاران در هنگام استفاده از این صرافی باید دقت لازم را داشته باشند.

آیا فعالیت کاربران ایرانی در بینگ ایکس امکان‌پذیر است؟

به گفته تیم پشتیبانی این صرافی ارز دیجیتال، فعالیت کاربران ایرانی در این صرافی مانعی ندارد و حتی می‌توان با مدارک ایرانی در این صرافی احراز هویت را انجام داد. علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی در وب‌سایت صرافی، بینگ ایکس کانال تلگرامی فارسی نیز دارد و به طور مستقیم با کاربران ایرانی خود ارتباط دارد.

در حالی که تیم پشتیبانی این صرافی بار‌ها تأکید کرده است که خطری کاربران ایرانی را تهدید نمی‌کند، اما با این حال با مطالعه شرایط و قوانین این صرافی متوجه می‌شویم که بینگ ایکس به طور واضح اعلام کرده است که به کشور‌های تحت تأثیر تحریم‌ها خدمات نمی‌دهد و در صورت نیاز دسترسی به این حساب‌ها را مسدود می‌کند.

جمع‌بندی

در حالی که تا به امروز صرافی بینگ ایکس بدون مشکل به کاربران ایرانی خدمات داده است، اما لازم است در هنگام فعالیت در این صرافی احتیاط لازم را داشته باشید و علاوه بر استفاده از نرم‌افزار‌های تغییر آی پی، از احراز هویت با مدارک ایرانی خودداری کنید. خوشبختانه امروزه صرافی‌های متنوع داخلی نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که خرید و فروش ارز دیجیتال را برای کاربران ایرانی بسیار ساده می‌کنند. از بهترین این صرافی‌ها می‌توانیم به صرافی ارز دیجیتال والکس اشاره کنیم که هم اکنون به هزاران کاربر ایرانی خدمات معاملات ارز‌های دیجیتال حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. علاوه بر دسترسی وب، صرافی ارز دیجیتال والکس اپلیکیشن ارز دیجیتال موبایل نیز عرضه کرده است که کاربران را قادر می‌کند تا در هر زمان و مکان به راحتی به کیف پول و بازار معاملاتی بزرگ ارز دیجیتال دسترسی داشته باشند. از دیگر خدمات جذاب صرافی ارز دیجیتال والکس می‌توانیم به تیم پشتیبانی سریع و دقیق، بات معامله و استاپ لاس اشاره کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد