اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار ارز در هفته گذشته

سایت طلا: بازار ارز در هفته گذشته شاهد رشد بهای دلار آمریکا و افت یورو بود و هر واحد پولی آمریکا در این هفته 7 تومان رشد داشت و هر واحد پولی اروپا با افت 3 تومانی همراه گردید

به گزارش سایت طلا، بهای دلار آمریکا در هفته ای که گذشت با افزایش توام بود و در مقابل هر پوند با کاهش بها در بازار ارز مواجه شد، پوند پس از یک نوسان بدون تغییر در طول این هفته باقی ماند.

براساس این گزارش، در بازار معاملات ارزی در روز پنج شنبه نرخ برابری یورو و پوند به دلار به 1.2716 و 1.5398 و نرخ برابری یورو به پوند به 0.8258 رسید.

این گزارش می افزاید، دلار آمریکا با کاهش 3 تومان در روز شنبه، 1051 تومان در بازار آزاد ارز به فروش رسید و تا روز سه شنبه ثابت ماند. در روز سه شنبه با کاهش یورو، دلار 2 تومان افزایش و در روز چهارشنبه با رشد 6 تومان به 1059 تومان رسید. دلار در آخرین روز هفته 1 تومان کاهش یافت.

بنابراین گزارش، یورو در روز شنبه با رشد 14 تومان نسبت به هفته قبل، 1357 تومان در بازار ارز به فروش رسید. در روز یکشنبه 2 تومان و در روز سه شنبه با کاهش 2 تومان دیگر به 1353 تومان رسید. یورو در روز چهارشنبه 3 تومان کاهش، اما بارشد 4 تومان در روز پنج شنبه نرخ فروشش را به رقم 1354 تومان رساند.

این گزارش حاکیست، پوند در روز شنبه در بازار به بهای 1640 تومان به فروش رسید. در روز دوشنبه 5 تومان رشد و تا روز پنج شنبه به بهای 1645 تومان در بازار معامله شد. در روز پنج شنبه پوند 5 تومان کاهش یافت.

برپایه این گزارش، هر یکصد ین در اولین روز هفته 1230 تومان بود که در روز دوشنبه 5 تومان رشد یافت و تا روز چهارشنبه ثابت ماند. در روز چهارشنبه 15 تومان افزایش و 1250 تومان در بازار به فروش رسید. در روز پنج شنبه ین 10 تومان کاهش یافت.

شایان ذکر است، درهم امارات در روز شنبه 287 تومان بود که تا روز چهارشنبه به همین نرخ معامله شد. در روز چهارشنبه درهم 2 تومان رشد و به 289 تومان رسید.

گفتنی است، ریال عربستان در روز شنبه 280 تومان در بازار معامله شد که تا روز چهارشنبه بر روی این بها ثابت ماند. در روز چهارشنبه ریال 2 تومان رشد یافت.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد