اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش ویژه شاسی بلند تیگارد X35 در ایران آغاز می شود + قیمت

قیمت تیگارد X35 به‌عنوان شاسی بلند جدید سانیار موتور در ایران مشخص شد. طرح فروش تیگارد ایکس 35 به‌زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، قیمت تیگارد X35 به‌عنوان شاسی بلند جدید سانیار موتور در ایران مشخص شد. طرح فروش تیگارد ایکس 35 به‌زودی آغاز خواهد شد.

سارا غفاری، مدیر فروش سانیار موتور طی یک نشست خبری با اعلام این‌که طرح فروش تیگارد X35 به‌زودی آغاز خواهد شد، گفت برخی از مشکلات باعث شد تا نتوانیم این شاسی بلند را در تابستان سال جاری به بازار عرضه کنیم؛ اما طبق برنامه‌ریزی‌های جدید پیش از پایان سال جاری حدود ۳۰۰ دستگاه از این خودرو را به بازار عرضه خواهیم کرد.

قیمت تیگارد X35 در اسفند 1401

مدیر فروش سانیار موتور در ادامه گفته‌های خود بیان کرد به‌زودی شاسی بلند تیگارد ایکس ۳۵ با قیمت بین ۹۵۰ میلیون تومان یا ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در سامانه یکپارچه جدید به فروش خواهد رسید. مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های سفید، مشکی و قهوه‌ای با موعد تحویل ۶۰ روز کاری خریداری کنند.

غفاری در ادامه با اشاره این‌که برای پیشرفت و توسعه محصول با برندهای خارجی گفتگوهایی را آغاز کردیم، گفت قصد داریم برای تولید ۲ هزار دستگاه از این محصول در سال آینده محوزهای لازم را دریافت کنیم. همچنین این محصول جدید با گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر روانه بازار خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد