اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

تور استانبول، تنها شهر اوراسیایی جهان

شهر استانبول یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان است. در دل این شهر، آثار تاریخی تمدن‌های بزرگ جهان در طیف متنوعی به‌چشم می‌خورد.

شهر استانبول یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان است. در دل این شهر، آثار تاریخی تمدن‌های بزرگ جهان در طیف متنوعی به‌چشم می‌خورد. این شهر زیبا و تاریخی جزو معدود شهرهای جهان است که در 2 قاره اروپا و آسیا قرار گرفته ‌است. شهر استانبول با پیشرفت بسیار خوبی که در زمینه گردشگری داشته ‌است، توانسته امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی را برای گردشگران ایجاد کند.

از طرفی نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران و عدم نیاز به صدور ویزا برای ورود به این کشور باعث شده است که تور لحظه آخری استانبول جزو پرفروش‌ترین تورهای خارجی شود. اما قبل از آن‌که بخواهید به این شهر زیبا سفر کنید، لازم است اطلاعات مفیدی درباره جاذبه‌های این شهر،‌ نحوه سفر کردن به آن، قیمت تور و بهترین زمان خرید تور به این شهر به دست آورید.

در این مقاله آژانس مسافرتی سفریار به‌شما کمک می‌کند تا بتوانید اطلاعات کاملی درباره شهر استانبول و نحوه سفر به آن با خرید بلیط هواپیما استانبول یا از طریق روش‌های دیگر به دست آورید و سفری راحت و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

قیمت تور استانبول به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تور استانبول مثل تمام تورهای مسافرتی، تحت تاثیر قیمت بلیط هواپیما و هتلی است که در برنامه سفر شما گنجانده می‌شود. یکی دیگر از عواملی که بر روی نرخ تور استانبول تأثیر می‌گذارد، آژانس مسافرتی عرضه کننده تور است.؛ برای مثال امکان دارد در یک روز خاص، 2 تور استانبول که ممکن است بلیط هواپیما و هتل آن‌ها یکسان باشد، به دلیل آنکه توسط دو آژانس گردشگری مختلف عرضه می‌شوند، قیمت متفاوتی داشته باشند. همچنین تعداد روزهای تور شما هم ارتباط مستقیم با قیمت تور شما دارد؛ برای مثال تور استانبول 7 شب و 8 روز قیمت بالاتری نسبت به تور 4 شب و 5 روز دارد.

عامل دیگری که بر روی قیمت نهایی تورهای استانبول تاثیر گذار است، زمان سفر شماست. به‌طورکلی شهر استانبول در بازه زمان‌های خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد گردشگران در آن زمان بیشتر از همیشه است و اصطلاحا به آن "Hish season" می‌گویند. از طرفی، در بعضی از فصول سال تقاضای زیادی برای سفر به این شهر وجود ندارد و تعداد گردشگران در کم‌ترین میزان خود قرار می‌گیرند که اصطلاحا به این زمان‌ها "Low season" می‌گویند.

حواستان باشد که اگر می‌خواهید تور خود را در فصلی از سال خریداری کنید که میزان تقاضا برای سفر به شهر استانبول کم شده‌ است، می‌توانید ارزان‌ترین تور استانبول را تهیه کنید. از طرفی اگر در زمان‌هایی از سال قصد خرید تور استانبول ترکیه را داشته باشید که میزان تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است، مبلغ بیشتری را باید برای رزرو تور بپردازید بنابراین این موضوع که شما در چه فصلی از سال، قصد خرید تور ترکیه استانبول را داشته دارید بر روی قیمت نهایی تور استانبول شما تاثیر گذار است.

تور هوایی استانبول بهتر است یا تور زمینی استانبول؟

در خصوص این سوال باید بگوییم که تور هوایی استانبول بهترین و راحت‌ترین گزینه برای سفر به استانبول ترکیه به‌حساب می‌آید؛ چرا که فاصله زمانی تهران تا استانبول با هواپیما حدود 3 تا 3 ساعت و نیم است و به همین علت بیشتر افراد تور استانبول هوایی را انتخاب می‌کنند. همچنین سفر در فصل پاییز و زمستان، تور استانبول هوایی با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود و با این روش در هزینه‌های سفر خود نیز صرفه‌جویی نمایید.

حالا شرایط تور زمینی استابنول چگونه است؟ شما طبیعتا برای کاهش هزینه سفرتان به استانبول می‌توانید روی تور زمینی استانبول هم برنامه‌ریزی کنید. تور زمینی به استانبول از دو طریق انجام می‌شود: تور زمینی استانبول با قطار و تور زمینی استانبول با اتوبوس.

تور استانبول با قطار

اگر قصد دارید با تور زمینی به استانبول سفر کنید، قطار گزینه امن‌تر و راحت‌تری برای شماست. قطار تهران استانبول از تبریز، وان و آنکارا می‌گذرد. اگر زمان داشته باشید، تور زمینی استانبول با قطار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود؛ با این گزینه، هم هزینه سفرتان را کاهش داده‌اید و هم تجربه لذت‌بخش و متفاوتی از سفر خارجی با قطار را داشته‌اید.

تور استانبول با اتوبوس

سفر به استانبول با اتوبوس هم گزینه بعدی شما می‌تواند باشد. حواستان باشد که اتوبوس‌های تهران استانبول همه روزه از پایانه غرب حرکت دارد و بعد از عبور از تبریز و وان به سمت استانبول مسیر خود را ادامه می‌دهند. سفر زمینی از تهران به استانبول با اتوبوس حدود 29 ساعت طول می‌کشد، ببینید حوصله این مسیر طولانی را دارید یا خیر!

بهترین زمان برای رزرو تور ترکیه استانبول چه موقع است؟

بهترین زمان برای رزرو تور ترکیه استانبول در فصل بهار و پاییز است. در این دو فصل آب‌و‌هوای استانبول در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد و این موضوع باعث می‌شود که بتوانید به‌راحتی و بدون تحمل گرمای سرمای زیاد در سطح شهر رفت‌وآمد کنید و از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول دیدن کنید.

از طرفی شهر استانبول در فصل بهار و فصل پاییز نسبت ‌به فصول دیگر سال بسیار خلوت است و تعداد گردشگران خارجی ورودی این شهر بسیار کم می‌شود؛ باطبع هزینه تورهای استانبول کاهش می‌یابد.

نتیجه گیری نهایی

همیشه سفر ارزان و به‌صرفه به استانبول و پیدا کردن ارزان‌ترین تور استانبول از معتبرترین آژانس مسافرتی دغدغه اصلی شما مسافران است. قیمت تور استانبول به قیمت بلیط هواپیما به استانبول، هزینه اقامت در یک هتل و هزینه سایر خدمات تور است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد