اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دستیابی سارقان به اطلاعات گوشی آیفون با استفاده از یک ترفند ساده

فیلمی که اخیرا توسط سارقان گوشی در فضای مجازی منتشر شده است، میان کاربران سر و صدای زیادی برپا کرده است.

فیلمی که اخیرا توسط سارقان گوشی در فضای مجازی منتشر شده است، میان کاربران سر و صدای زیادی برپا کرده است. آنها در این فیلم نشان می دهند که چگونه با یک ترفند ساده می توانند به اطلاعات گوشی دسترسی پیدا کنند.

سارقان آیفون که قبلا از گذرواژه قربانی استفاده می کردند، می‌توانند با استفاده از این ترفند به راحتی تنظیمات را بازنشانی کنند و از دسترسی صاحب گوشی به آن جلوگیری کنند.

بر اساس گزارش جدیدی که از قربانیان در وال استریت ژورنال، منتشر شده است. آنهایی که تلفن هایشان از دستشان یا در کافه ها و سایر مکان های عمومی دزدیده شده متوجه شده اند که حساب هایشان قفل شده است. سارقان با دستیابی به رمز عبور می توانند به راحتی رمز عبور Apple ID قربانی را در برنامه تنظیمات بازنشانی کنند.

آنها می توانند Find my iPhone را خاموش کنند و از ردیابی مالک یا پاک کردن دستگاه از راه دور جلوگیری کنند و همچنین دستگاه های دیگر را از حساب آنها حذف کنند.

آنها همچنین می توانند برای جلوگیری از بازیابی حساب توسط صاحب گوشی، یک کلید بازیابی تنظیم کنند.

با وجود همه اتفاقات اخیر، سخنگوی اپل به این روزنامه گفته که آیفون امن ترین دستگاه تلفن همراه برای مصرف کنندگان است . این شرکت قرار است برای جلوگیری از تهدیدات جدید و نوظهور اقدامات امنیتی جدیدی را بر روی گوشی ها اعمال کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد