اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار سکه هم داغ شد

سایت طلا : به دنبال رونق بازار طلا، بازار سکه نیز این ایام روزهای پررونقی را پشت سر می گذارد، وفعالان این بازار حجم معاملات را خوب توصیف می کنند.

به گزارش سایت طلا ، همزمان با پایان یافتن رکود بازار طلا، بازار سکه نیز جانی تازه گرفت به طوریکه حجم معاملات در این بازار طی چند روز گذشته رشد داشته است .

تورج سلمان زاده فعال بازار سکه در گفتگو با سایت طلا، گفت : طی چند هفته گذشته بازار سکه با رکود توام بود ، ولی از اوایل این هفته بازار از رکود خارج شد و بازار شاهد افزایش معاملات و حجم خرید و فروش سکه بود.

وی افزود : رشد بهای اونس جهانی در این رونق بی تاثیر نبوده است و معمولا هرگاه بهای جهانی طلا رشد پیدا می کند ، مردم استقبال بیشتری از سکه در بازار می کنند و تقاضا برای سکه افزایش می یابد.

کارشناس و بازرس اتحادیه طلا و جواهر درباره قیمت سکه ها با تاریخهای قبل نیز گفت : استقبال از سکه با تاریخ قدیم در بازار کم است و خود مردم نیز سکه با تاریخ قدیم را نمی خرند و در کل تقاضا برای این سکه کم است لذا ، سکه با تاریخ قبل معمولا در بازار با سکه های تاریخ جدید تفاوت دارد .

سلمانزاده درباره اختلاف سکه طرح قدیم و جدید نیز گفت : بانک مرکزی سکه طرح قدیم را دیگر ضرب نمی کند برای همین بین سکه طرح قدیم و سکه طرح جدید (امامی) اختلاف قیمت وجود دارد .
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد