اونس طلا2340.56
مظنه14,826,000
18 گرم3,422,500
ارزش سکه33,402,978
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,600,000

داستان پرتکرار اختلال سایت؛ این بار در طرح فروش مدیران خودرو

ثبت نام امروز شرکت مدیران خودرو نخست با اخطارهای متعدد و سپس با پیام تکمیل وجه روبه رو بود و عملاًکمتر مشتری امکان خرید خودرو را در این طرح فروش پیدا کرد.

به گزارش سایت طلا،براساس اعلام شرکت مدیران خودرو برنامه فروش نقدی برند ام وی ام از طریق درگاه اینترنتی این شرکت از شنبه 6 اسفند ماه آغاز خواهد شد. مشتریان هم از همان ساعات نخست ثبت نام براساس این اطلاعیه نسبت به خرید محصولات اقدام کردند اما متأسفانه داستان تکراری اختلال سایت در این طرح فروش نیز به وجود آمد و همین امر موجب سرگردانی مردم شد.

در این روش فروش ثبت نام تنها برای آن دسته از مشتریانی که ظرف مدت دو سال گذشته هیچگونه ثبت نامی در سیستم فروش خودروسازان نداشته اند ، امکان پذیر خواهد بود

اما مشکل ثبت این طرح در ابتدا با یک اخطار که نشان از اختلال سایت داشت آغاز شد و بعد از یک ساعت اخطار جدیدتری برای مشتریان بر روی سایت درج شد.

نکته قابل توجه اینجاست وقتی مشتری بعد از دوساعت مجدداً تلاش خود را برای ثبت نام انجام می دهد با پروفایل یک مشتری دیگر روبه رو می شود که همین امر ابهامات بسیاری را به وجود می‌آورد و بعد از بروزرسانی مجدد سایت پیام تکمیل ظرفیت را اعلام می کند.

به نوعی ثبت نام امروز نخست با اخطارهای متعدد و سپس با پیام تکمیل وجه روبه رو بود و عملاًکمتر مشتری امکان خرید خودرو را در این طرح فروش پیدا کرد. به نظر می رسد شرکت های خودروساز به جای اجرای طرح هایی که هیچ زیر ساخت فنی ندارد نخست فکری به حال سایت خود کرده و سپس به فروش محصولات خود که بنا به اذعان مردم سرکاری است اقدام کنند.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد