اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

معرفی نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس همانطور که از نامش پیداست با حسابداری یک شرکت خاص در تعامل است.

نرم افزار حسابداری پارمیس همانطور که از نامش پیداست با حسابداری یک شرکت خاص در تعامل است. در این شاخه از حسابداری، حسابداران به تجزیه و تحلیل داده های مالی، طبقه بندی اطلاعات، تجزیه و تحلیل سایر گزارش ها و غیره می پردازند.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس کلیه امور مربوط به شرکت های دولتی و خصوصی را سازماندهی می کند. این موارد شامل پرداخت حقوق و امور مربوط به بیت المال، بازرگانی می باشد که برای انجام تمامی این موارد نیاز به یک نرم افزار مالی پیشرفته در شرکت حس می‌شود.

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

برای تضمین موفقیت کسب و کار خود باید حتما از نرم افزار حسابداری به روز استفاده کنیم. اما نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس چگونه به موفقیت کسب و کار ما در هر صنعتی و از هر نوعی کمک می کند؟

سودآوری هدف نهایی مدیریت شرکت است. موفقیت کسب و کار، صرف نظر از تولیدی، خدماتی، تجاری یا صنعتی و غیره، تنها از طریق تصمیم گیری صحیح مالی و اداری و استفاده از محاسبه دقیق هزینه ها و درآمدها برای مدیریت جریان نقدی حاصل می شود.

در بازار رقابتی و سخت امروزی اطلاعات و تحلیل دقیق از وضعیت مالی و اداری تولیدی، خدماتی یا فروشگاهی و غیره برنده تیم مدیریتی است که برای غلبه بر رقبا از نرم افزار های هوشمند و یکپارچه و به روز استفاده میکند.

پارمیس بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد را برای تحلیل داده های شما با نرم افزار حسابداری و مدیریت فراهم می کند. صحت اطلاعات مالی و اداری کسب و کار شما است. این به معنای تصمیم گیری آگاهانه در مورد وضعیت فعلی کسب و کار و آینده شما است.

به عنوان مثال، می توانید با استفاده از گزارش های مختلف در بازه های زمانی مختلف و با معیارهای مختلف، درک بهتری از میزان فروش در بازه های زمانی مختلف یا میزان فروش هر مشتری داشته باشید. این اطلاعات می تواند بر تصمیمات بازاریابی شما تأثیر بگذارد.

فرض بر این است که یک شرکت مصرف کننده گزارش فروش را بر اساس شهرها یا مشتریان مختلف ایجاد می کند. در این گزارش مشخص است که عمده فروش ها برای تعداد کمی از مشتریان ثابت است. با استفاده از این اطلاعات، تیم بازاریابی می تواند در مورد سیاست خود برای افزایش مشتریان یا حفظ وفاداری مشتری تصمیم بگیرد.

دوم اینکه در رقابت فشرده بر اساس سرعت در این روزهای بازار، زمان یکی از عناصر اصلی مدیریت است. استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس زمان مورد نیاز برای تهیه گزارشات مالی و مدیریت توجه مدیران به اهداف خود را بسیار کاهش می دهد.

در نهایت نرم افزار حسابداری پارمیس کمک زیادی به تهیه و ارسال اسناد مالی، محاسبات مالیاتی و شفافیت مالی برای کسب و کار شما می کند.

در ادامه لازم به ذکر است که راه حل مالی کسب و کار مبنای اصلی تشکیلات، مدیریت، توسعه و عملیات مالی اتحادیه های بزرگ صنفی و در نهایت توسعه کل کسب و کار می باشد. این توانایی در کنار کاهش خطاهای انسانی در محاسبات و تصمیم گیری ها می تواند به توسعه هر چه بیشتر کسب و کارها، کاهش ریسک ها و در نهایت افزایش موفقیت کسب و کار کمک کند.

مدیریت منابع انسانی، انبارداری حرفه ای، بازاریابی، مدیریت بازار، مدیریت خط تولید، دسترسی به بازارهای جدید و غیره این عوامل می توانند تاثیر بسزایی در موفقیت یک واحد تجاری یا صنعتی داشته باشند.

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس وظیفه محاسبه و پرداخت حقوق، مزایا، مرخصی و پاداش سالانه کارکنان و انواع موارد قانونی، فرآیندی زمان‌بر و مکرر است که با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به نحو احسنت انجام میگیرد.

اما نرم افزار حقوق و دستمزد در مدیریت مالی هر شرکت یا واحد تجاری حائز اهمیت است. نرم افزار حقوق و دستمزد به معنای افزایش بهره وری و دقت در فرآیند محاسبه حقوق کارکنان است. با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد می توانید اطلاعات کارمندان را ثبت کنید، گزارش های مدیریتی ایجاد کنید، سوابق بیمه ای، اموال و بانکی را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید و قراردادها و اقساط پرداختی کارکنان را مدیریت کنید.

یکی از مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار، امکان مدیریت مجموعه فاکتورها و مفاد قانونی است. این ویژگی به شما کمک می کند تا تعداد زیادی از وظایف مربوط به حقوق کارکنان بخش های مختلف را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن کار کنید.

از طرفی محاسبه با دقت حقوق و دستمزد حتما باعث افزایش اعتماد بین تیم های مدیریت و کارکنان شرکت می شود. این روحیه مثبت بدون شک تاثیر مستقیمی بر بهره وری افراد شاغل در شرکت خواهد داشت.

علاوه بر تهیه گزارشات اداری و دریافت آن، برای مدیران در هر زمینه ای حائز اهمیت است. اطلاع از تعداد کارکنان و میزان دستمزد کارکنان و کارایی عملکرد آنها نسبت به ساعات کاری واحد و غیره. به مدیران در تصمیم گیری استراتژیک کمک می کند. با توجه به بودجه موجود، هزینه های جاری و میزان پول اختصاص داده شده برای حقوق کارکنان، نیروی انسانی نیز می تواند کارکنان جدید را منصوب کند یا پاداش و مزایای بیشتری را ارائه دهد.

جمع بندی

در این مقاله از پارمیس سعی کردیم در خصوص معرفی و مزایا نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس صحبت کنیم.

برای خرید هر کدام از نرم افزارهای حسابداری پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد