اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند نشانه اینکه شوهرتان دیگر عاشقتان نیست

در اکثر روابط همیشه زنان هستند که روابطشان را نظارت می کنند، از آن محافظت می کنند و عشق را در آن پرورش می‌دهند.

دوست نداشتن، یکی از آن بخش‌های وحشتناک زندگی است که هیچکس نمی‌خواهد حتی به آن فکر کند. وقتی رابطه‌ای که زمانی سرشار از عشق بود، به آرامی سرد می‌شود، زوجین دچار بحران می شوند، به خصوص اگر یکی از آنها هنوز عاشق باشد.

در اکثر روابط همیشه زنان هستند که روابطشان را نظارت می کنند، از آن محافظت می کنند و عشق را در آن پرورش می‌دهند.

ما در سایت طلا، چند نشانه برایتان آوردیم که نشان می دهد شوهرتان دیگر عاشق شما نیست و به تنهایی نیاز دارد

۱. او کاملاً خودخواه شده و دیگر به نیازهای شما اهمیت نمی دهد.

هر زمان متوجه شدید که شوهرتان دیگر مانند قبل به حرف‌هایتان گوش نمی‌دهد و خودخواه‌تر شده و یا به خواسته‌ها و نیازهای شما اهمیتی نمی‌دهد، یعنی شما را دوست ندارد. افراد عاشق خودخواه نیستند و شادی عشقشان را به خواسته های خودشان ترجیح می دهند. در یک رابطه، باید سازش سالم وجود داشته باشد. اگر رابطه شما یک طرفه باشد، فقط احساس می کنید تحت فشار قرار گرفته اید و آسیب می بینید.

۲. مدام شما را طرد می کند.

شما سعی می کنید که برای آخر هفته برنامه ریزی کنید یا از او می خواهید در تعطیلات در کنار شما باشد، اما او به بهانه های مختلف برنامه هایتان را بهم می ریزد و بهانه می آورد تا در کنار شما نباشد . او با طرد کردن شما به این روش، نشان می دهد که واقعاً به شما یا حتی احساسات شما اهمیتی نمی دهد

۳. او با دیگران بهتر از شما رفتار می کند.

اگر او در کنار دیگران مودب تر و مهربانتر است، این نشانه بزرگی است که او دیگر برای شما احترامی قائل نیست ویا عاشقتان نیست. در یک رابطه سالم ، احترام متقابل وجود دارد .اگر او رفتارش با دیگران بهتر از رفتارش با شماست یعنی برایش مهم نیست که به شما صدمه می زند.

۴. او نمی خواهد در کنار شما باشد.

این یک نشانه‌ آشکار است. اگر شوهرتان دیگر در خانه با شما نمی‌ماند، یا فقط چند شب در خانه است و دائم با دوستانش بیرون است، یعنی نه تنها شما را دوست ندارد، بلکه حاضر نیست در کنارتان هم بماند، درست مثل اینکه شما دشمن او هستید. شاید او چندبار هم به شما گفته باشد که از زندگیش لذت نمی برد یا به شما حسی ندارد.

۵. خیانت می کند.

پیام‌های متنی، ایمیل، تماس‌های تلفنی یا بیرون ماندن او تا دیروقت، باعث شده که شک کنید که به شما خیانت می کند و شاید قبلا هم این کار را کرده و شما متوجه شدید. در هرصورت خیانت نشانه نبود عشق است. کسی که واقعا عاشق زندگی و همسرش باشد حاضر نیست بخاطر هوس رابطه اش را از بین ببرد.

۶. او هیچ تلاشی برای خوشحال کردن شما نمی کند.

اگر دو نفر رابطه شان را دوست داشته باشند ، تلاش می کنند لبخند بر لبان هم بیاورند و یکدیگر را شاد کنند. زمانی که خوشحال کردن یکدیگر برایتان مهم نباشد، یعنی هیچ عشقی به یکدیگر ندارید. یکی از سخت ترین چیزها دوباره عاشق شدن است. اگر حاضر نباشد حتی کوچکترین کاری را برای خوشحال کردن شما انجام دهد، کاری نمی توانید انجام دهید و بهتر است بپذیرید که او شما را دوست ندارد.

۷. او در مورد آینده دیگر با شما صحبت نمی کند.

برنامه ریزی برای آینده بخش اساسی هر رابطه سالمی است. زوج های متاهل در مورد آینده و ۵ یا ۱۰ سال بعد برنامه ریزی می کنند. قبلا در مورد اهدافتان در آینده با هم صحبت می‌کردید، اما حالا حتی به آن اشاره هم نمی کند. این یعنی با شما آینده ای نمی بیند و هیچ علاقه‌ای هم ندارد در مورد آن با شما صحبت کند.

۸. او مستقیم به شما می گوید که دیگر دوستتان ندارد.

علاوه بر نشانه های قبلی، بزرگترین نشانه این است که او دیگر شما را دوست ندارد و مستقیم به شما می گوید که شما را دوست ندارد و دیگر از زندگیش با شما لذت نمی برد.

اگر این اتفاق افتاد و شوهرتان احساسات واقعی خودش را نسبت به شما آشکار کرد، خودتان را فریب ندهید و فکر نکنید او از روی عصبانیت این حرف را به شما می زند. واقعیت را بپذیرید. شما با مردی زندگی می کنید که شما را دیگر دوست ندارد و شما نمی توانید او را مجبور کنید که در کنارتان بماند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد