اونس طلا2299.8
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

اگر از این ۶ مرحله عبور کنید، عشق واقعی را تجربه می کنید

عاشق بودن یک احساس شگفت انگیز است. چیزی که وقتی آن را احساس کردید، دیگر نمی توانید بدون آن زندگی کنید.

عاشق بودن یک احساس شگفت انگیز است. چیزی که وقتی آن را احساس کردید، دیگر نمی توانید بدون آن زندگی کنید. اما چیزی که در مورد عشق وجود دارد این است که بیشتر با رفتار اثبات می شود تا کلمات. گفتن "دوستت دارم" بسیار ساده تر از نشان دادن آن است.

ما در سایت طلا، ۶ مرحله یک عشق واقعی را برایتان آوردیم.

۱. عشق باعث ایجاد تفکر مثبت می شود

وقتی عاشق هستیم، دوست داریم بهترین رفتارها را انجام دهیم، و تفکرمان در مورد زندگی و اتفاقات آن تغییر می کند و مثبت می شود.

۲. شما روی آسمان راه می روید

سرخوشی در دوران عاشقی به همه دست می دهد. همه چیز برای عاشق زیبا می شود، چیزهای عجیب و غریب دوست داشتنی می شوند. عاشقان دیگر تفاوت هایشان را نمی بینند و فقط زیبایی ها و تفاهم های میانشان را می بینند.

۳. شما کاملا صادقانه رفتار نمی کنید

عشق ما را مجبور می کند تا جنبه های خوب خودمان را نشان دهیم، حتی در برخی موارد شبیه فردی می شویم که عاشقش هستیم. این دروغگویی نیست، فقط این است که در این مرحله ، زمانی که عشق در بالاترین حد خودش قرار دارد، نمی خواهید رابطه تان را با حرف ها و کارهای احمقانه از بین ببرید.

۴. شما از آینده می ترسید

سرخوردگی شروع می‌شود و مجبور می‌شوید کمی منطقی تر به رابطه تان نگاه کنید . کم کم نقایص و کاستی‌های عشقتان را می بینید و ناامید می شوید. در این مرحله، بسیاری از روابط بخاطر ترس از بین می رود.

۵. اعتماد می کنید

خیلی طول می کشد تا به یک نفر آنقدر اعتماد کنید که بخواهید همه شخصیت و احساسات خودتان را به او نشان دهید. فقط زمانی که به او کاملا اعتماد می کنید، می توانید همه چیزهایی که از آنها خجالت می کشیدید را با او در میان بگذارید.

۶. شما تسلیم نمی شوید

گاهی اوقات افراد وقتی با سختی ها روبرو می شوند، تسلیم می‌شوند و عشق را فراموش می کنند. اما خیلی از افراد بالغ می دانند که عشق نیاز به تلاش و مراقبت دارد بهمین خاطر تسلیم نمی شوند و برای آن می جنگند. افرادی که تسلیم می شوند هرگز عشق واقعی را تجربه نمی کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد