اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا جرات می کنید از خطرناک ترین پل های جهان عبور کنید؟

پل هایی در جهان وجود دارد که حتی تصور راه رفتن روی آن، ما را به وحشت می اندازد.

پل معلق( Longjiang ) چین

پل Longiang ، که بیشتر به عنوان پل برای عبور از رودخانه طولانی شناخته می شود ، در حومه Baoshan ، Yunnan ، چین قرار دارد. این پل شهرهای باوشان و تنگچونگ را به هم وصل می کند.

این پل ۹۲۰ فوت بالاتر از رودخانه است و بلندترین و بالاترین پل معلق در کل آسیا است. ساخت آن ۵ سال طول کشید و ساخت آن در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید.

پل (U Bein Bridge) میانمار

ظاهراین پل مانند یک پل در حال بازسازی است اما در واقع ظاهر آن همیشه همینطور به نظر می رسیده. این پل از دریاچه Taungthaman در میانمار عبور می کند و طول آن ۱.۲ کیلومتر است. این پل در سال ۱۸۵۰ ساخته شده است و قدیمی ترین پل چوب ساج در جهان است.

پل (Bridges Root Living) مگالایا

این پل یکی از بزرگترین جاذبه های مگالایا است و تقریباً دو قرن است که در حال رشد است. با گذشت زمان ، ریشه ها با یکدیگر درگیر شدند و همین امر باعث شد تا آنها به اندازه کافی قوی شوند و بتوانند وزن ۵۰ نفر را همزمان تحمل کنند.

پل (Marienbruecke) آلمان

پل Marienbruecke یک هدیه تولد از ولیعهد ماکسیمیلیان دوم به دوستش ماری بود. این دو دوست داشتند از کوهها با هم صعود کنند و این پل منظره ای زیبا از قلعه و دره را به آنها نشان می داد. این پل اخیراً ترمیم شده است .

پل ( Slaters) انگلیس

این پل در منطقه لاک لند ، محبوب ترین و بزرگترین پارک ملی انگلیس واقع شده است. هر ساله ، بیش از ۱۵ میلیون نفر برای دیدن بزرگترین دریاچه ها ، جنگل ها و کوه ها از این جاذبه گردشگری دیدن می کنند.

پل (رویال دور) کلرادو

حتی نگاه کردن به این پل باعث سرگیجه می شود. پل رویال جورج بالاترین پل معلق در کل ایالات متحده است. این پل ۹۵۵ فوت بالاتر از رودخانه آرکانزاس است و در سالهای ۱۹۲۹ تا ۲۰۰۱ عنوان بلندترین پل جهان را به خودش اختصاص داده بود.

پل ( ریشه) هند

هرکسی که این پل را ساخته ، کار خودش را خوب انجام داده زیرا توانسته آن را در جنگل استتار کند.

پل (جاده تخته در آسمان) چین

چین در ساختن پل های وحشتناکی که باعث ترس گردشگران می شود ، شهرت دارد. پل "جاده تخته در آسمان" از یک دسته تخته چوبی ساخته شده که در حاشیه کوه قرار دارد. تخته ها ۷۰۰۰ فوت بالاتر از سطح زمین هستند .

پل (موسی) هلند

این پل که در هلند قرار دارد ، در واقع آب را به دو بخش تقسیم می کند تا بازدید کنندگان بتوانند از آن عبور کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد