اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازدید کنندگان با حضورشان از صنعت طلا پشتیبانی کنند

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان از بازدید کنندگان خواست از نمایشگاه دیدن کنند و با حضورشان از صنعت طلا پشتیبانی کنند و باعث ترغیب شرکت کنندگان در سالهای آینده شوند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان در مصاحبه با سایت طلا گفت:نمایشگاه طلا و جواهر تهران و اصفهان دو رویداد مهم و اصلی در صنعت طلا محسوب می شود و لازم است همه اتحادیه های سراسر کشور از آن حمایت کنند و از همکاران خواست در سال آینده با مشارکت قوی و جدی در هر دو نمایشگاه شرکت داشته باشند.

عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت:برگزای نمایشگاه تهران امسال کمی افت داشت به طوری که انجمن طلای اصفهان در سال گذشته با مساحتی حدود 1200 متر یکی از اصلی ترین غرفه داران تهران بود اما امسال بنا به دلایلی شرکت نکرده اند و باید در سال آینده از نمایشگاه تهران و اصفهان پشتیبانی کنیم.

محسن طلایی مینایی همچنین از بازدید کنندگان خواست از نمایشگاه دیدن کنند و با حضورشان از صنعت طلا پشتیبانی کنند و باعث ترغیب شرکت کنندگان در سالهای آینده شوند.

این نمایشگاه ۲ لغایت ۵ اسفندماه 1401 از ساعت ۹ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه تهران سالن های ۷،۸ و ۹ در حال برگزاری می باشد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد