اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درخواست مهم رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد از رئیس جمهور

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت:افزایش چشمگیر قیمت طلا و سکه این روزها باعث شده تعداد مشارکت کنندگان در نمایشگاه بسیار کم شود و میلی به ارائه محصولات خود نداشته باشند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:خوشحالم در شرایط اقتصادی و سیاسی این روزها این نمایشگاه برگزار شد تا با بسیاری از همکاران و روسای اتحادیه های دیگر استانها دیدار داشته باشیم و پیرامون مسائل و مشکلات صنفی به گفتگو و تبادل نظر بپردازیم.

وی درباره خبر ورود شمش طلا، نقره و پلاتین به کشور را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت از رییس جمهور محترم درخواستی دارم که آن را طی نامه ای به دست ایشان خواهم رساند که در صورت موافقت رییس جمهور محترم کار بنیادی مهمی برای کشور انجام داده باشیم.

یوسف تقی زادگان خاطر نشان ساخت افزایش چشمگیر قیمت طلا و سکه این روزها باعث شده تعداد مشارکت کنندگان در نمایشگاه بسیار کم شود و میلی به ارائه محصولات خود در نمایشگاه نداشته باشند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد درباره درخواست خود از رییس جمهور محترم گفت: تا خروج مصنوعات طلا به خارج از کشور آزاد شود تا ارز وارد کشور شود و همچنین ارائه طلا توسط اتحادیه ها به بانک مرکزی انجام شود تا بانک مرکزی اقدام به ضرب سکه نماید تا منجر به کاهش حباب سکه شود.

به گزارش سایت طلا، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی طلا،جواهر ،نقره و سنگهای قیمتی ۲ لغایت ۵ اسفندماه 1401 از ساعت ۹ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه تهران سالن های ۷،۸ و ۹ در حال برگزاری می باشد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد