اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا دوست داریم عاشق و متعهد شویم ؟

ما در سایت طلا، چند دلیل تمایل انسان‌ به عشق، حتی اگر همیشه در عشق شکست خورده باشند، را برایتان آوردیم.

عشق خالص ترین شکل شفقت، همدلی و مهربانی است. عشق تنها چیزی است که می تواند جنگ را به صلح تبدیل کند. هر یک از ما، حتی حیوانات، نیز بدنبال عشق و محبت هستیم. اما بسیاری از اوقات عواقب عشق خالص و بی قید و شرط، دلشکستگی، خیانت و بی وفایی است زیرا ما همیشه مسیر اشتباهی را انتخاب می کنیم.

ما در سایت طلا، چند دلیل روان‌شناختی اینکه چرا انسان‌ها بدنبال تعهد و ازدواج هستند، حتی اگر همیشه شکست خورده باشند، را برایتان آوردیم.

۱.شکل گیری یک رابطه پایدار

تعهد، عشق ، اعتماد و ثبات را تقویت می کند. تعهد باعث می شود یک فرد فداکارتر شود و رفاه شخص دیگر برایش مهمتر از رفاه خودش بشود. این پایه‌ای است که عشق در آن رشد می کند، و به ایمان و باور اجازه می‌دهد تا تکامل یابد و یک رابطه دوام داشته باشد.

۲. تعهد پایه اساسی برای عشق واقعی است

محبت، معاشقه، و عشق بر اساس اعتماد، فداکاری و تعهد ایجاد می شود. هوس برای مدت کوتاهی باقی می ماند و هیچ وفاداری، فداکاری و تعهدی در آن وجود ندارد. تعهد قوی میان دو نفر در یک رابطه باعث حفظ رابطه می شود. اگر تعهد نباشد عشق میان دو نفر هیچ پایه ای ندارد و متزلزل است.

۳. نیاز انسان به اعتماد

بدون اعتماد نمی توان یک عشق واقعی را تجربه کرد. تنها زمانی که به رابطه متعهد می شوید، می توانید اعتماد را تقویت کنید. همه ی انسان ها دوست دارند که کسی را داشته باشند که به آنها اعتماد کند و خودشان هم به او اعتماد کنند، عشق بدون تعهد همیشه با شک همراه است.

۴. تعهد باعث افزایش احترام می شود

یک رابطه موفق باید سرشار از احترام باشد. بدون احترام، ارتباط بین دو نفر ممکن نیست و به هر دو نفر آسیب می زند. وقتی برای کسی که دوستش دارید فداکاری می کنید، دوست دارید از شما قدردانی و تشکر کند. کسی که به شما متعهد نباشد فداکاری شما برایش اهمیتی ندارد اما کسی که شما را عمیقا دوست داشته باشد، قدر محبت و زحمات شما را می داند.

۵. ایجاد ارتباط منسجم

تعهد ، پیوند عاطفی، فکری یا هر دو به یک فرد است. یک تعهد با یک تصمیم شروع می شود و به وفاداری منجر می شود. تعهد برای هر شکلی از رابطه ضروری است. چه در دوستی، چه در شغل یا یک رابطه عشقی، تعهد ضروری است. وقتی خود را وقف کسی یا کاری می کنیم، زمان و انرژی لازم را برای رشد و موفقیت آن سرمایه گذاری می کنیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد